בשביל מה אנחנו חיים?

1.3K 96 38
                                    

תקראו את המשפט בסוף, משפט חשוב להמשך הסיפור
-

"טהא?" הרים הקטן את ראשו והניח את סנטרו על חזהו העירום של האחר.
"הממ?" השיב השרירי שעדיין הסתכל על התקרה והתרכז בצעקות שבראשו, לא כל כך מייחס יחס לקטן.
"מה קרה? אתה נראה מוטרד" אמר הקטן שהתרומם קצת מהשרירי והתיישב על ביטנו החשופה.

"הם לא מפסיקים לצעוק.." מלמל הבלונדיני, מבלבל את האחר.
"מי צועק טהא? זה רק אנחנו כאן.." אמר הקטן בחוסר הבנה, מסתכל לצדדים בפחד, לא בטוח במילותיו, "למה הם פאקינג צועקים?!" צעק השרירי והחזיק בראשו בכאב, מרגיש כאב חד מצעקתו הפתאומית של גימין בראשו.

"טאה? טאהיונג? הכל בסדר?" נבהל הקטן מתגובתו של בן זוגו ובמהירות החזיק בידיו של האחר שהחזיקו בראשו בחוזקה, "חייבים למצוא את גימין! הוא בסכנה!" הודיע לפתע הבלונדיני והזיז את הקטן ממנו, קם במהירות, שם חולצה ונעליים, לא נותן לאחר זמן בשביל להשחיל מילה.

"חכה לי!" צעק הקטן שראה את האחר מתקדם לכיוון הדלת במהירות, שם על עצמו חולצה ונועל נעליים בזריזות.

-

"אתה יכול להסביר לי לאן לעזאזל הולכים?" שאל הבכיר הקטן שצעד ליד בן זוגו במהירות, מבולבל מאוד מהתנהגותו המפחידה, "להציל את גימין" קבע הבלונדיני ולא היה נראה מרוכז בכלל בעיניי הקטן, הוא התרכז אך ורק בצעקותיהם של הבחורים בראשו, הולך אחריי צעקתו של גימין שהייתה נשמעת הנזקקת ביותר.

"ממה בדיוק? למה אתה חושב שהוא בסכנה?" שאל הקטן בחוסר הבנה מנסה ללכת באותו מהירות של האחר שכבר כמעט והתחיל לרוץ, "כי הוא צועק הצילו" השיב השרירי בחוסר עיניין, מבלבל את האחר עוד יותר.

"מה? על מה לעזאזל אתה מדבר טאהיונג, אתה מתנהג כמו פסיכופת וזה מלחיץ!" ענה הבכיר הקטן בקול רם, כבר נירתע מהתנהגותו המוזרה של אהובו, "קוקי, זה לא הזמן! בבקשה ממך, או שתבוא או שלא. אני ממהר!" צעק לפתע הבלונדיני על הקטן, גורם לו לקפץ במקומו בבהלה ודמעות לעלות לעיניו.

"שיט קוקי לא התכוונתי" נאנח השרירי שראה את דמעותיו של הרגיש בעיניו.
הקטן לא אמר דבר, אלא הפנה את גופו אחורה וחזר לחדרם בשקט, "רגע קוקי נו!" צעק השרירי ביאוש מנסה לעצור את האחר אך לא הולך אחריו.

"טוב נטפל בו אחר כך" מלמל לעצמו הבלונדיני והמשיך בדרכו.

-

"הוסוק!!" צרח המלאך שראה את הבוגר עובר על פניי חדרו, נאמגון נמצא בידיו, חסר הכרה, רותח ורועד.

"אתה חייב לעזור לו הוסוק!" ביקש המלאך בדמעות, הבכיר צעד לעבר השניים, מסתכל בפליאה על הגבוה ששכב חסר הכרה בזרועותיו של חברו, "מה קרה לו?" שאל בלחץ שליבו פועם כל כך מהר, מרגיש כאב חזק בליבו, "הוא התעלף, אני לא יודע למה, הוא היה נסער אחריי המשימה והוא צרח כמו משוגע עד שהתעלף" אמר המלאך שליטף את ראשו של הגבוה הרדום בדאגה.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now