ביצוע משימה

1.2K 66 36
                                    

⛔סמאט טאהקוק⛔

נקודת מבט הוסוק:

עבר יום מאז אותו יום נוראי. כולם עובדים ביחד ועוזרים לנו לבנות ארמון חדש ויפה כמו הישן.

התיישבתי מתחת לעץ השרוף, מסתכל על כולם עובדים במרץ. על טאהיונג מרים אבנים במרץ, על נאמגון מחלק הוראות ועל יונגי שלא הפסיק לרוץ ממקום למקום. הורדתי את מבטי לידיי האדומות.

אני עובד קשה מדי. אני צריך מנוחה. אני חייב מנוחה.

"הוסוק! בוא רגע לעזור לטאה!" שמעתי את נאמגון צועק והרמתי את מבטי, נאנח ביאוש וקם על רגליי. צועד אל טאהיונג ועוזר לו.

-

כעבור כמה ימים: הארמון מוכן

"עשינו את זה!" צעק מינהו באושר שהסתכל על הארמון המצוחצח והחדש שלהם. "סוף סוף" מלמל יונגי שכל מה שרצה זה לחזור למיטה שלו, עף אל תוך הארמון במהירות.

גימין צעד אל כיוון הוסוק והסתכל עליו, לוקח את ידו בידיו ומשלב את אצבעותם. "בוא נלך לנוח" אמר הערפד בשלווה, מסתכל לתוך עיניו של הבכיר התשוש שהנהנן וצעד איתו אל תוך הארמון.

"קוקי, בוא נלך!" אמר טאה שאחז במותניו של בן זוגו, נכנס גם הוא איתו אל תוך הארמון.

"גיני, אתה עייף?" שאל נאמגון בדאגה את המלאך שעיניו היו אדומות מעייפות. המלאך הנהנן והניח את ראשו על חזהו של בן זוגו. "בוא נלך לישון" אמר נאמגון ומשך את בן זוגו אל תוך הביניין.

וכך כולם אחריהם. כל הזוגות נכנסו והלכו לנוח ביחד. רק צאן נשאר על רגליו למול הארמון החדש והענק. עומד במקום בשקט.

הןא קינא בכולם שבני זוגם דאגו להם, הןא קינא בזה שלהם היה עם מי להיכנס ולישון אחריי עבודה כה קשה. הוא התבאס מכך שיונגי נכנס לארמון בלי לגשת אליו כמו השאר, בלי לבדוק לשלומו אחריי שעבד כה קשה.

צאן השפיל את מבטו וצעד לתוך הארמון בשקט.

-

בחדר הישיבות

"עברתם בפעם הראשונה את המשימות שניתנו לכם!" אמר הוסוק שהסתכל על כולם שישבו במעגל על הרצפה. "מה? איזה משימה?" שאל הבכיר הצעיר בבלבול. "כולכם עבדתם קשה ביומיים האחרונים, עבדתם כצוות והשתמשתם בכוח שלכם בחכמה." השיב המלאך שהסתכל על גונגקוק בעיניים.

כולם חייכו בגאווה, מסתכלים אחד על השני בחיוך. "היום תנוחו ותכינו את עצמכם למשימה הבאה. מחר בשעה שש להתייצב במגרש האימונים" אמר המלאך שכל רצונו היה לעוף משם ולנחור במיטה.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now