בוקר טוב לדפוק

1.1K 63 33
                                    

יום למחרת

גימין פקח את עיניו, מחכה כמה שניות כדי להתרגל לאור השמש החזק שנכנס מחלון החדר.
הוא הסתכל סביב, מרים את ראשו ופוגש בפניו החלקות של הוסוק אשר נראו כמו פניי תינוק מהשמש שפגעה בעורו החלק.

חיוך עלה על פניו והוא ליטף את הלחי החלקה של האחר, מנשק לחזהו באהבה ומתרומם מעט שלפתע ידו החזקה של הוסוק עצרה אותו בכך שאחזה בצד מותנו בחוזקה, מקפיצה את ליבו בבהלה.

"ה-הוסוק, אתה ער" נשף גימין בהקלה, מרגיעה את ליבו שנבהל מהמגע הפיתאומי. "בוקר טוב בייבי" אמר הוסוק שפקח את עיניו והסתכל עליו, "איך ישנת?" שאל שהתרומם לישיבה, "התגעגעתי לידיים שלך סביבי, אז מצוין" אמר גימין בחיוך שנישק נשיקה קטנה לשפתיו של האחר שחייך.

"איך אתה מרגיש?" שאל גימין ודאגה נצצה בעיניו, "יותר טוב, הייתי צריך את השינה הזאת" השיב הוסוק בחיוך, "אתה מוכן למשימה של היום?" שאל הוסוק שהתרומם לגמרי מהמיטה, גורם לאחר גם לקום על רגליו ולהוסוק לנצל את ההזדמנות ולהפליק לישבנו מכה קטנה.

פניו של הערפד נישטפו באדום בהיר וחיוך מובך עלה על פניו, גורם לעיניו הקטנות להיסגר, "ה-הוסוק!" גער הערפד במבוכה מתוקה, גורם לאחר לצחקק. "א-אני מוכן.." ענה הערפד לאחר מכן לשאלתו של האחר.

"לך תתקלח, אני הולך להכין אוכל לכולם" אמר הוסוק ונישק לשפתיו לפניי שצעד לכיוון הדלת, יוצא משם וסוגר את הדלת אחריו.

-

"בוקר טוב גין" אמר הוסוק שנכנס אל מטבח הארמון, רואה את חברו המלאך עומד מול הגז ומבשל את תבשיליו הטעימים, "בוקר טוב הוסוקי, איך ישנת?" שאל המלאך בחיוך ששמח לראות את חברו על רגליו בריא שוב.

"מעולה, מה אתה מכין?" שאל הבכיר בסקרנות שנעמד לצידו, מסתכל לתוך הסיר הגדול ורואה מרק בשר, "וואו זה מריח מעולה!" אמר הוסוק בהתלהבות שהסניף את הריחות שעלו מתוך הסיר, מגרות את ביטנו וגורמות לה לקרקר.

"תודה" ציחקק המלאך, "אני הכנתי מלא בשר בפנים בשביל שזה יתן לכולם כמה שיותר כוח למשימה היום בערב" הוסיף גין בחיוך, מסיים לערבב את הדברים בסיר וסוגר אותו.

"אני אעזור לך לערוך שולחן בנתיים" אמר הוסוק ולקח מלא צלחות בידיו, פורס את כנפיו ועף אל חדר האוכל, מתחיל לערוך את השולחן.

-

גונגקוק פקח את עיניו, פוגש בחזהו החשוף של בן זוגו, מושיט את ידו ומעביר את ידיו על השריטות שיצר על חזהו של האחר, ליד פיטמתו הורודה. "בוקר טוב בייבי" אמר טאה לפתע, גורם לקטן להרים את ראשו ולפגוש בעיניו הפקוחות של האחר ולחיוך הלבן והמרובע שלו.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now