להיות מוכן

1K 60 33
                                    

🚫סמאט נאמגין🚫
-
נקודת מבט צאן:

שכבתי על המיטה בחדרי והסתכלתי על התקרה.
עבר יום מאז המשימה, לא יצאתי מהחדר במשך כל היום הזה, גין דפק על דלת חדרי, ביקש שאפתח כדי שיביא לי אוכל, אך לא פתחתי. אני לא רעב, לא צמא, רק עייף ומבוהל.

אני מנסה לעכל את מה שקרה עם סהקו, מה הוא עשה שם? איך הוא הגיע לכאן? למה הוא התכוון שאמר שהכל בגללי? מה אני אשם במה שקרה בניהם? על מה הוא סולח ליונגי?

היו כל כך הרבה שאלות בראשי אך ניסיתי לשכוח מכולן ולהמשיך לישון.

קמתי על רגליי, הולך לכיוון המקלחת ובא להיכנס שדפיקה בדלת הפריעה לי. חיכיתי לשמוע מי זה ורק אז לדעת אם לענות או לא.

"צאן?" קולו של יונגי נישמע, גורם לליבי לפעום במהירות ולצעוד במהירות לכיוון הדלת. פתחתי את הדלת, מגלה בפניי את יונגי ששיערו מבולגן ומתחת לעיניי שקיות שינה ענקיות, ראו שלא ישן.

"י-יונגי.." מלמלתי בהלם, מסתכל עליו ומסמן לו להכנס. כנראה שהמקלחת תחכה.

-

"איך אתה..?" שאלתי שהתיישבתי על המיטה, הוא התיישב לצידי ושנינו נשכבנו לאחור, מסתכלים על התקרה, "בסדר.. אני מניח.." מלמל בחוסר ביטחון, שמעו בקולו שהוא עייף, שהוא מבולבל, אבל ביחד עם זאת, שמעו אושר.
אושר שאני רוצה ללדעת ממה נובע.

"אתה יכול לספר לי מה קרה בניכם לפני שבאתי..?" שאל אחריי דקה שלמה של שקט, גןרם לי להוריד את מבטי אליו. הוא הסתכל עליי גם הוא, היינו קרובים, "מ-מה אתה רוצה לדעת..?" שאלתי בשקט, מפוחד להזכר במה שקרה עם סהקו לפניי שהוא בא.

"כל מה שקרה, מה דיברתם, מה הוא עשה, מה אתה עשית ולמה בכית כל כך חזק" הסביר שהסתכל בעיניי ולא הוריד את מבטו אפילו לא לשנייה, גורם ללחיי להאדים מעט. השפלתי את עיניי והנהנתי, לוקח נשימה עמוקה.

"עפתי מעל העצים בשביל לחפש את הדגל.. שפתאום שמעתי יבבות, הסתובבתי ו-וראיתי אותו.. הוא בכה בכי שחור.. הוא היה נראה כמו שד בסרט אימה" אמרתי ולקחתי נשימה עמוקה, עוצר את דבריי ומסתכל לראות אם הןא מקשיב, רואה אותו מסתכל עליי ומחכה שאמשיך.

"קראתי בשם שלו, הייתי בהלם.. לא האמנתי שאני רואה את סהקו, לא האמנתי שזה סהקו. הןא לא היה נראה כמו הסהקו שהכרתי.. הוא היה נראה.. מלא זעם, כעס, מלא בנקמה" אמרתי וקולי נשמע מפוחד.

"לא האמנתי שאני רואה אותו, חשבתי שאני חולם, חשבתי שאני מלא ברגשות וראשי מדמיין דברים. שפשפתי את עיניי וכשפקחתי אותם הןא עמד מולי, צמוד, ממש כמו בסרט אימה שאתה מסתתר מהרוח שרודפת אותך שלפתע היא מופיעה למול עינייך וגורמת ללב שלי להחסיר פעימות במשך דקה שלמה."

wings|| BtsWhere stories live. Discover now