אולוי

1K 64 60
                                    

דפיקה נישמעה על דלת חדרו של הבכיר, "פתוח!" צעק לדלת מהמיטה והערפד פתח את הדלת לאט ובהיסוס, "ה-הוסי?" שאל העפרד בקולו החלש והמתוק. במהירות הבכיר קפץ לישיבה והסתכל על הערפד שסגר את הדלת.

"בייבי" אמר הוסוק בחיוך קטן וגימין התיישב לצידו במיטה. "איך אתה?" שאל הערפד בדאגה ונישכב על המיטה, מניח את ראשו על רגליו של האחר ומסתכל עליו מלמטה, "בסדר.. אני חושב" השיב הבכיר שליטף את שיערו של הערפד.

"כואב לך משהו?" שאל שהסתכל עמוק בעיניו. הבכיר הנהנן לשלילה בחיוך וליטף את פניו של בן זוגו. "תגיד.. מה קרה לקוקי?" שאל גימין בדאגה ולא הפסיק לחשוב על הקטן השותק.

"הוא לא דיבר עדיין?" שאל הוסוק בפליאה, מקבל מבט עצוב מבן זוגו ומבין את התשובה לבד. "בוא נלך אליו" הציע הוסוק, רוצה לדבר עם הקטן ולהבין מה קורה.

הערפד במהירות הנהנן, התרומם מרגליו של הבכיר ומשך אותו לחדר של הקטן.

-

"כל הכבוד ילדון. תמשיך ככה ובן זוגך יחיה" אמר אותו קול לקטן ששוב בכה במסדרון בחלומו. זז על המיטה בפחד ובוכה מתוך שינה.

"ל-למה אתה עושה את זה?" שאל הקטן בבכי ופחד, קובר את פניו בידו. "אל תשאל שאלות שלא תישמע שקרים." אמר הקול את המשפט המוכר. "למה שאשמע שקרים?" שאל הקטן שהסתכל סביבו בדמעות. "כי לפעמים לא צריכים לדעת את האמת." השיב הקול בקרירות.

-

"קוקי!" צעק הערפד בלחץ וניער את הקטן שבכה ורעד משינה. במהירות הקטן פקח את עיניו המלאות דמעות והתנשף בכבדות. "קוקי! אתה בסדר?!" שאל הערפד שחיבק את הקטן אליו וליטף את גבו בדאגה. הקטן לא ענה והמשיך להתנשף בכבדות, עדיין לא מדבר.

הוסוק שנישאר רגוע, הוזיז את גימין בעדינות מהקטן הבוכה שהסתכל עליו בעיניים נוצצות וחסרות אונים. "אל תדבר. רק תישכב על המיטה ותינשום עמוק אוקיי?" שאל הבכיר ברכות שליטף את הלחי הרטובה של הקטן שהנהנן,
סומך על ההיונג שלו יותר מהכל ונישכב על המיטה.

גימין קם ונעמד למולם, מסתכל מהצד על המתרחש. "תעצום עיניים אם אתה לחוץ קטני, אוקיי? תחשוב רק על מה שקרה-קורה לך שאוכל לחבר את הכל ביחד, אוקיי?" המשיך הוסוק והוריד את השמיכה מהקטן, מעביר את ידיו מעל גופו של הקטן ואור ירוק בהיר יצא מידיו.

הקטן עצם את עיניו וחשב רק על כל מה שעובר עליו. מקווה שההיונג שלו יצליח להבין מה קורה לו.

מה הוסוק רואה:

הלכתי במסדרון השחור, ציחקוקים נישמעו. הסתכלתי סביב, זה מסדרון המוות. איפה שהצלתי את גימין. איך לעזאזל גונגקוק הגיע לכאן?

המשכתי ללכת בהמשך המסדרון ולפתע שומע יבבות. הלכתי במהירות למקור הבכי וראיתי את קוקי נפול על ברכיו ומיבב לידיו.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now