גנב מסריח!

929 60 22
                                    

"שלוש.. ארבע.. התחילו!" צרח הוסוק בכל הכוח וישר לאחר צעקתו התחילו חברי הקבוצה לרוץ במטרה למצוא את הדגל של הקבוצה היריבה.

"הוסוק, למה לא אמרת להם ששמת מלכודות?" שאל נאמגון שעמד לצד בן זוגו והוסוק שלא הורידו את עינהם מהזירה, "כי כשנצא למלחמה, יהיו מלא מלכודות בדרך שלא נדע עליהם עד שנגיע אליהם, הם צריכים להיות מוכנים לכל דבר" השיב הוסוק וגין המהם בהסכמה.

-

"גונגקוק תרוץ ישר אני ארוץ לשם!" צעק גימין שהסתכל על חברו והצביע על צד שמאל שפונה לתוך היער, גונגקוק הנהנן והמשיך לרוץ ישר בזמן שגימין פנה שמאלה ועף עם כנפיו באוויר, לא מוריד את עיניו מהרצפה ומדי פעם מסתכל גם על העצים שלצידיו, אולי החביאו את הדגל שם.

לאחר כמה שניות שגימין עף באוויר חץ עף לכיוונו ועבר מטר ליד כתפו, שורט אותו מעט וגורם לו להאנח בכאב, "מה לעזאזל?" שאל בבהלה והרים את מבטיו, רואה צייד שיורה לכיוונו חצים, במהירות הוא הסתתר מאחוריי עץ בבהלה, מתנשף בחוזקה שסיטואציה זו מחזירה בו זכרונות קשים מהעבר שהיה חי כערפד בודד.

גימין התנשף בחוזקה ועצם את עיניו בחוזקה, מחכה כמה שניות לפניי שמוציא את ראשו מעט מהעץ, מסתכל על הצייד שמכוון את החץ שלו אליו, מחכה לו שיצא מהעץ וירה בו.

הערפד רעד בלחץ, מלא זמן לא יצא לו להתמודד לבד בקרב בלי אחד מחבריו, לא מבין איך לעזאזל צייד נכנס לשטח זירת המשימה אך לא אמר דבר והתרכז בלעוף מעל העץ הגבוה, עף גבוה כך שנמצא מעל העץ וכל מה שרואה זה את העלים הירוקים של העץ ואת הצייד ממשיך לכוון את החץ שלו לעץ, חושב שהערפד עדיין שם.

"קדימה גימין, אתה מסוגל" מלמל הערפד לעצמו, נותן לו מוטיבציה ותוך שניות אחדות צבע עיניו האדומות יצאו וכדור אש יצא מידיו הישר אל הצייד שלא ראה כלל את הכדור.

כדור האש פגע בדיוק בצייד שבשנייה נעלם מהאוויר, כמו דיאגרמה שנגעו בה. פרצופו של גימין נהפך למבולבל, לא מבין איך לעזאזל הצייד נעלם בצורה כה מוזרה. "רגע!", "זה מלכודת?!" צעק גימין בהלם, מבין את מה שהוסוק לא סיפר ופער את עיניו, מנסה ליצור קשר עם הוסוק, ולצעוק עליו אך לא הצליח, הוסוק חסם את קריאותיו, יודע טוב מאוד מה גימין שלו רוצה להגיד לו.

-

"גונגקוק זהירות!" צעקה נשמע לכיוונו של גונגקוק שהסתובב אל כיוון הצעקה אך כדור אש פגע בגבו ושרף אותו, גורם לו לצרוח בכאב ולדמעות לרדת מעיניו, "גונגקוק!!" צרח טאהיונג בבהלה ורץ אליו במהירות אך כדורי ברזל הפריעו לו בדרך וחסמו לו את היכולת לעבור.

טאהיונג הפנה את מבטו לכיוון ממנו בא הכדורי ברזל, רואה דמות אדם שנמצא באותו סיטואציה כמו שגונגקןק היה כשהשתמש בכוחותיו. עיניו של האדם היו כסופות והוא ריחף טיפה מעל האוויר, ברק כסוף יצא מגופו וכדורים לא הפסיקו לצאת מידיו לכיוונו, חוסמות לו את הדרך ללכת לגונגקוק ששכב על האדמה בוכה ומיבב בכאב.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now