אני אוהב אותך.

1K 59 40
                                    

תכינו ממחטות⛔
פרק ארוך, יותר מ-4000 מילים, תהנו.
תודה על 22k!

"גין! גין איפה אתה?!" צעק סהקו שרץ במסדרונות הארמון באושר, רק מחכה לבשר לחברו הטוב את הבשורות המשמחות.

"גין!!" צרח סהקו שנכנס לחדרו של גין בהתפראות, פותח בלי לדפוק ורואה את חברו שוכב על המיטה וקורא ספר, "מה יש סהקו?" שאל גין בבלבול וסגר את ספרו, מניח על המדף ליד המיטה ומסתכל על חברו שאושר היה ניכר בעיניו ולא ניתן לפספס אותו.

"א-אני בהריון!!" צרח סהקו ודמעות היו בעיניו, מוציא מכיסו את הבקבוק בו נמצא מים בצבע טורקיז שקופים.

באליוואל, הדרך בה בודקים אם אתה בהריון או לא היא מוזרה אך מיוחדת. יש מבחנות מיוחדות בהן יש מים טהורים, ששופטי אליוואל טיהרו. האדם צריך לירוק לבפנים ולחכות כ10 דקות. אם המים הופכים לצהובים, אתה לא בהריון, אך אם המים הופכים לטורקיז שקופים, סימן שאתה בהריון.

גין פער את עיניו, קם על רגליו ורץ אל חברו, מרים אותו בידיו בחיבוק מוחץ, "א-אומייגד סהקו!!!" צרח גין בהלם, מחבק אותו כל כך חזק באושר. הוא לא מאמין שחברו בהריון, הוא יודע כמה סהקו רצה ילד, במיוחד מיונגי.

סהקו בכה לכתפו באושר, לא מסוגל להפסיק לחייך. "אתה חייב ללכת לספר ליונגי! הוא יהיה בעננים!!" צרח גין והפריד את החיבוק, מחזיק בידו של סהקו ומושך אותו למחוץ לחדרו, הולך לחדרו של יונגי עם האחר שבכה בחיוך מאושר.

"גין! צריכים אותך דחוף בחדר אימונים" עצר מולם לפתע אחד מאנשי אליוואל, גורם לגין להאנח ולהסתכל על סהקו שהנהנן בהבנה וחיוך, "לך, אני כבר אספר לו לבד ואגיד לך איך הלך" אמר סהקו בחיוך רך ומתרגש, טופח על כתפו של חברו, "בהצלחה סהוקי, אני בטוח שהוא ישמח" אמר גין בטוח ובחיוך, הולך עם אותו איש לחדר אימונים.

-

סהקו עמד מול דלת חדרם שלו ושל צאן.
פעם, זה היה החדר רק של צאן, אך יונגי כל הזמן בו, ככה שזה כבר החדר שלהם. הם כבר שנה מנסים להכנס להריון, אך משום מה זה לא הצליח.

אך היום, היום המאושר הגיע וסהקו לא יכול לחכות לראות את ההבעה על פניו של בן זוגו כשיספר לו על הבשורות המרגשות.

הוא נשם ונשף עמוק, מושיט את ידו אל ידית הדלת ופותח אותה, מוצא את בן זוגו שוכב על מיטתם ומסתכל על התקרה בשיעמום.

כשרעש הדלת נשמע, יונגי סובב את מבטו אל בן זוגו וחייך, "בייבי, חזרת" אמר יונגי בחיוך אך קלט את עיניו האדומות של האחר, קולט שבכה ובמהירות מתרומם על רגליו בבהלה והולך אליו, מחזיק בפניו בדאגה, "בייבי? בכית?? מה קרה??" שאל בדאגה וליטף את פניו של האחר עם ידו, מזיז את שיערו מפניו.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now