אין פרידה קבועה

994 63 30
                                    

תודה על 24k!!!

צאן פער את עיניו, מנסה לעכל את מה שבן זוגו סיפר לו כרגע.

"מ-מה היה כתוב במכתב?" שאל צאן שלא רצה עדיין להביע את דעתו, עדיין לא מוצא מילים להגיב על הסיפור.

יונגי נשך את שפתו התחתונה, מוציא מכיסו דף מקופל שמעט קרוע. צאן הסתכל על הדף והבין שזהו הפתק שסהקו השאיר לו.

"הוא כ-כתב לי שיר.." קולו של יונגי רעד שהסתכל על הפתק המעט קרוע, רואים שיונגי לא משחרר מהפתק הזה אפילו לא לדקה.

'אז האם אתה שמח עכשיו?
סוף סוף שמח?
מה אני?
אני חושב שאני אבוד לגמרי,
הכל מגיע כרצוני ועוזב בלי להגיד שלום.
אני לא רוצה לאהוב ככה.
הכל נגמר כשהחושך מגיע, מטייל בזכרונות.
אנחנו מתחת לשמש הכתומה, רוקדים יחד ללא צל, אין פרידה קבועה, נפגש בזכרון היפה ההוא.. צעירים לנצח.. לנצח, אנחנו צעירים.. אם זה סיוט, אני לא רוצה להתעורר לעולם.'

[כתבתי פה חלק מהשיר eight החדש של IU&SUGA, לא היה לי כוח לכתוב את ההמשך לכן אניח את הסרטון המתורגם של השיר ופשוט תקראו שם, זה בעברית♡]

יונגי הקריא את השיר לאט שדמעות עמדו בעיניו אך לא זלגו, הוא סיים להקריא והוציא מכיסו קלטת קטנה, "הוא הקליט את עצמו, הכל כאן" אמר יונגי. צאן הסתכל על הקלטת ולאחר מכן על יונגי, "שומעים אותו שר את זה?" שאל צאן ובלע את רוקו, מבולבל מדי מכדי להסביר מה מתחולל בתוכו, אינו יודע מה להרגיש או מה הוא מרגיש.

יונגי הנהנן בשקט, "זו הקלטת היחידה שבה אני יכול לשמוע את קולו, בלי זה.. לעולם לא אזכה לשמוע אותו יותר" מלמל יונגי, מחזיר את הקלטת לכיסו, לא מסכים לעצמו לאבד אותה לעולם.

צאן שתק, מנסה לעכל מה ששמע, מה שהבין.
הוא שיחק באצבעותיו, אינו מבין מה הוא צריך להרגיש. כל הזמן הזה שכעס על יונגי, שגרם לכולם להרגיש עלבון כלפי הזוגיות שלהם, גרם לגין לאבד את אשתוניו בחדר האוכל מול כולם, הוא נתן לכל זה לקרות והאשים את יונגי. הוא לא היה צריך להאשים אותו, כל מי שהוא היה צריך להאשים זה את עצמו. את עצמו על זה שנתן לכולם להתעסק להם במערכת יחסים, שאיים עליו, שזלזל בו.

"אני מצטער" אמר צאן והרים את מבטו אל יונגי, אך לא מסתכל בעיניו, לא מרגיש ראוי לכך כרגע. יונגי נשף בכבדות, מהנהנן, "אין לך על מה. לא ידעת. אבל עכשיו אתה יודע, וזה מה שחשוב. מפה נדע לאן לקחת כל צעד, באיזה קצב, לאן לצעוד." אמר יונגי, גורם לצאן להנהנן, "אני יודע שלעולם לא אחפה על מקומו האבוד של סהקו, אבל אני מקווה שנוכל לחיות באושר ביחד, אני מבטיח לנסות" אמר צאן והסתכל בעיניו של צאן שחייך.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now