הארמון קורס

1K 74 28
                                    

*תיזכורת- שיש את הסימן ^ זה אומר שהם מדברים דרך המחשבה.

מציעה לקרוא את הפרק הקודם בשביל להיזכר בכל מה שקרה🌟
-

"נאמגון, תשאירו את המגן על כולם ובחיים אל תשחררו!" ציווה המלאף על השניים שהשתמשו בכוחותיהם ויצרו מגן סביב כל החבורה. "גימין וגונגקוק, בואו איתי" המשיך המלאך והושיט יד לקטן שהרים את מבטו מחזהו של בן זוגו, "א-אני?" שאל בהלם. "אין מצב שהוא יוצא מהמגן!" אמר הבלונדיני במהירות שחיזק את המגן מכעס ולחץ על בן זוגו.

"אל תדאג טאה, הוא יהיה בסדר" אמר המלאך ובשנייה אחת כדור ברזל ענק פגע במגן בעוצמה חזקה שגרמה לנאמגון ולטאה לימעוד אחורה אך לא לשחרר את המגן. "תמהרו" מלמל הבלונדיני בכאב ובקשיחות. הקטן החזיק בלחיים של בן זוגו והניח נשיקה עדינה על שפתיו לפניי שהתרומם מידיו ונעמד על האדמה הרועדת וצעד עם שניי חבריו למחוץ למגן.

"קוקי, אני צריך שתעצום את העיניים ותחשוב על כל מה שמעצבן אותך" אמר המלאך שהחזיק בשתי ידיהם, משאיר אותם צמודים אליו, "ל-למה?" שאל הקטן בבלבול ופחד שהבין שהוא פגיע לכל מכה עכשיו ללא המגן, "אל תשאלו שאלות, רק תעשו מה שאני אומר לכם" השיב המלאך קצת בלחץ והשניים הנהנו.

הקטן עצם את עיניו בזמן שחיזק את אחיזתו בידו של המלאך, מתחיל לחשוב על כל הדברים שהכעיסו אותו לאחרונה. לאחר כמה שניות ברק ענק התפרץ מגופו של הקטן והוא במהירות פקח את עיניו שהיו כסופות לגמריי, בידיוק כמו מה שהוסוק ראה שקרא את גונגקוק.

"מ-מה זה?" שאל הקטן בפחד מעצמו, מסתכל על גופו בהלם שרואה ברק יוצא ממנו מכל מקום, "זה הכוח שלך קטני, אבל אין לנו זמן להסביר. רק תבואו אחריי" אמר המלאך ובמהירות משך אותם אחריו לתוך היער.

לפניי כמה שנים הוסוק והוא החליטו לעשות פרוקיט חדש.

הם לקחו חלקה קטנה ביער שקרובה אל הארמון ובנו ממנה בית מתחת לאדמה, מתי שיקרה משהו לארמון או יצטרכו להחביא מישהו הם יביאו אותו לשם. הם היחידים שיודעים על המקום הזה; ליתר דיוק היחידים שידעו.

"מ-מה זה?" שאלו השניים בהלם שהסתכלו על הדלת שניפתחה לפתע מתוך האדמה, נותנת להם גישה למדרגות ארוכות שמובילות לבית שבתוך האדמה, "אמרתי בלי שאלות. בואו אחריי" אמר המלאך ומשך אותם לבפנים, גורם לדלת להיסגר ולתת להם להיות מוגנים מהכל.

"אוקיי, גונגקוק, אני צריך שתימצא לך מקום נוח פה" אמר המלאך שבמהירות הדליק את האור והוריד אותם במורד המדרגות, נותן להם לראות את המקום הענקי שהשניים בנו, "תתרכז בכעס שלך ולאט לאט הכוח שלך יצא, מפה הוא לא יוכל לפגוע בך כי זה איזור שאי אפשר למצוא על המפה או במכשיר איתור, לכן אתה מוגן" הסביר המלאך אל הקטן שרעד בפחד והנהנן.

wings|| BtsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora