גזר דין; מוות

1.2K 82 53
                                    

⚠️אחד מהפרקים הכי חשובים בסיפורים⚠️
-
פתחתי עמוד חדש באינסטגרם על עמודי משפטים של ביטיאס, אשמח אם תלכו לעקוב, הקישור בפרופיל שלי🌬
-

"הוסוק!" רץ המלאך במהירות לחברו שהשתולל וצרח מתוך שינה, שבפתח החדר עמדו גימין וטאה בהלם מוחלט.

"הוסוקי! תקום!" צרח המלאך ונתן סטירה לבכיר שפקח את עיניו במהירות והתנשף בכבדות.
"אתה בסדר?" שאל המלאך בדאגה וניגב את זיעתו של הוסוק מפניו. הבכיר הסתכל סביב בשביל להבין שהוא באמת בחדרו ולא באותו מרתף ושראה את גימין נשימתו נעתקה.

הערפד הסתכל על בן זוגו בדאגה, אך לא התקרב אליו מאחר ועדיין פחד ממנו. "ג-גימין.." גמגם הבכיר בהתנשפות ובהה בבן זוגו שהיה רחוק ממנו. הערפד לא ענה ורק התקרב יותר לבלונדיני שעמד בשקט לצידו. ליבו של הוסוק נישבר והוא החניק דמעות שראה את בן זוגו מפחד ממנו; הוא רק השפיל את מבטו ושתק.

"אתה בסדר הוסוקי?" שאל המלאך בדאגה ששם לב למתרחש והרגיש את ליבו מתכווץ מהכאב שהרגיש לבכיר. ידע שנעלב. הבכיר הנהן לכיוונו בשקט וזימן לו להיכנס למיטה לצידו, מה שבמהירות הוא עשה וחיבק אותו.

"על מה חלמת?" שאל הבלונדיני שהחליט לפצות את פיו סוף סוף. "על תקופת הסוטוס" ענה הוסוק בקשיחות ורק חיבק את חברו הטוב ביותר. "תקופת הסוטוס? מה זה?" שאל הבלונדיני בבילבול והתקדם לכיוון מיטתו של הבכיר והתיישב לידם, משאיר את הערפד להמשיך לעמוד ליד הדלת לבד ובחוסר אונים.

המלאך הסתכל על חברו, לא בטוח שהוא מוכן עדיין לספר. "תקופה מאוד קשה עבורי" הסביר הבכיר בקצרה, גורם לבלונדיני להנהן בהבנה.
"ה-הוסוק" גמגם הערפד בשקט וראש מושפל, גורם לכולם לסובב אליו את מבטם ולהוסוק להסתכל עליו בציפייה.

"מ-מה זה היה..?" שאל הערפד בחשש והתקרב קצת לעבר חבריו. הוסוק, שהבין למה התכוון, חיפש את המילים שבהם יוכל להסביר לבן זוגו.
"זה די מסובך.." אמר בשקט הבכיר והמלאך שהסתכל על עיניו של חברו, ראה לפתע את צבעם משתנה לשנייה לסגולות. 'הסוטוס עדיין בתוכו..'

"אז תסביר בדרך שאתה חושב שנבין" השיב הערפד בקול יותר בטוח ועמד לצד מיטתו של הבכיר. הוסוק הנהנן והתיישב בנוחות על המיטה וכך גם גין וטאה. "אני מציע לך לשבת גימין" אמר לפתע המלאך והסתכל על חברו ברצינות.
הערפד הנהנן במהירות והתיישב לצידם על המיטה.

"טוב, אז ככה זה התחיל.." התחיל הוסיק לספר ולקח נשימה עמוקה, מחזיק בידו של גין בחוזקה בזמן שגימין הסתכל על ידיהם בקינאה.

לפניי יותר ממאה שנה:

"מי אתה?" שאל הוסוק שהסתכל על המלאך הצעיר שעמד ממולו מאחוריי הגדר המפרידה בין פייג' לאליוואל. "גין, ואתה?" שאל הילדון בחיוך.
"הוסוק" ענה גם השטן. "למה אתה עצוב?" שאל המלאך ועיניו הראו דאגה וגרמו לאחר להתרחק צעד אחד אחורה בפחד.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now