בחיים לא אכנע

1.3K 83 42
                                    

עלה סיפור חדש, אשמח אם תלכו לקרוא💕
(; gayadaudi- כנל עליה


-

"איפה אתה הוסוק?" שאל המלאך שנכנס לחדרו של הבכיר, רואה את הכל חשוך ומודע לכך שלא רצוי להדליק את האור. "פה" נשמע מלמול למאחוריי הדלת הסגורה, גורם למלאך להסתובב ולהסתכל על חברו המפחיד.

"אתה צוחק עליי הוסוק" נשף המלאך ביאוש שראה את מראהו של האחר. "איך נכנסת למצב הזה לעזאזל?!" שאל שדחף את הבכיר על המיטה, מדליק את האור וגורם לאחר לעצום את עיניו מהאור החזק.

"גימין היה פגוע, שמעתי אותו צורח בראשי והשתגעתי, הגוף שלי לא שלט בעצמו שהבנתי איפה הוא, הכל פשוט התפרץ החוצה" ענה הבכיר ונתן למלאך להוריד את חולצתו, לחשוף את הצלקות העגולות והענקיות שהיו על חזהו ואת הצלקת הנוראית שעל ביטנו- 'ב'.

"הכל חוזר שהסוטוס שבך חוזר" מלמל המלאך והעביר את ידיו על העיגולים הענקיים שבחזהו של האחר. "לצערי גם הזיכרונות.." מלמל הבכיר מוטרד, שרואה את עצמו צורח בכאב קשור לקיר המלוכלך בשרשראות ברזל חזקות.

"בןא נוציא אותך מזה מהר" אמר המלאך שהחזיק בכפות ידיו של האחר.
הם עמדו אחד למול השני, מחזיקים ידיים ויוצרים מעגל, עינייהם עצומות וראשם מופנה כלפיי מעלה.

גין הוקף באור לבן והוסוק באור שחור, האורות נכנסו למעגל ועמדו אחד למול השני, יצרו עיגול של שני חלקים בצבעים שונים.

גין הוקף באור לבן והוסוק באור שחור, האורות נכנסו למעגל ועמדו אחד למול השני, יצרו עיגול של שני חלקים בצבעים שונים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

{ ניסיתי ^_^ }

שתי הצבעים התחילו להילחם אחד לשני, ניסו להיכנס לשטח של האחר ולמלא את העיגול רק בצבע שלהם. הוסוק נאנח בכאב, אך זה לא הצליח בשביל להשיג את צומת ליבו של המלאך. הןא הפעיל יותר כוח מגופו, גורם לאור הלבן להתחיל לעבור את השחור, למלא לאט לאט את המעגל בצבע לבן בלבד.

"גין זה כואב!!" צרח הוסוק בכאב שכמעט וכל העיגול התמלא בצבע הלבן, "אל תדאג הוסוקי, זה כבר יעבור" אמר המלאך שהמשיך להפעיל את כוחו, נושך את שפתו התחתונה שיודע שמכאיב לחברו, אך אין לו ברירה.
דמעות ירדו מעיניו של הוסוק שהזיכרונות מאותה תקופה עברו לנגד עיניו, הכאב העז שהרגיש בגופו וכמעט נפל על בירכיו.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now