שלב הסיטו

856 61 60
                                    

תודה על 26k!🌈

"אז מה הפרס שלך?" שאל טאה את גונגקוק שבדיוק יצא מהשירותים, "הוסוק עדיין לא אמר לי" השיב ונשכב לצידו, מסתכל עליו.

"מה נראה לך שזה יהיה?" שאל טאה בסקרנות וגונגקוק הרים את כתפיו כלא יודע, "אני מקווה שמשהו טוב!" קרא בתקווה וטאה ציחקק ונישק לראשו.

-

"הוסוקי" עיניו של גימין זרחו שהוסוק נכנס בדלת חדרם ובשניות התרומם לישיבה על המיטה. הוסוק ציחקק מעט והתיישב לצידו, "התגעגעת בייבי?" שאל בחיוך וליטף את פניו.

גימין התענג על כל נגיעה, והנהנן, "מאוד.." מלמל בכנות והוסוק חייך ונישק לשפתיו, "אני מצטער שאני תמיד נעלם" אמר הוסוק בכנות וגימין הנהנן בשקט ובעצב.

"אתה יודע מה המתנה שאתן לקוקי על המשימה?" שאל הוסוק שהתרומם על רגליו, הולך להחליף בגדים, גימין הסתכל עליו בסקרנות, "מה זה יהיה?", "סיור בממלכת המכשפים" השיב הוסוק וגימין פער את עיניו, "מה?! למה אני לא קיבלתי מתנה כזאת כשניצחתי?!" שאל בקנאה.

[ממלכת המכשפים זה חלק בארמון האליוואל שאף אחד חוץ ממכשפים עליונים ומתמחים יכולים להכנס אליו, יש סיורים שם אך זה עולה הון שלא לכל אחד יש, זה מקום בו הכל מכושף, הכל סובב סביב קסם]

הוסוק ציחקק, "אל תדאג בייבי, זה סיור זוגי, הוא בטוח יקח אותך" הסביר הוסוק ולגימין היו ספקות על כך, לא באמת נותן טיפת אמונה שגונגקוק יקח אותו, הוא ישר יבחר בטאה.

"כן.." גיחך גימין בשקר.

-

"אומייגד אני לא מאמין!!!" צרח גונגקוק באושר בזמן שקרא את הגלויה שהוסוק שלח לחדרו, בה רשום מה הפרס בו זכה ושני הכרטיסים, "מה יש בייבי?" שאל טאה שבדיוק יצא מהמקלחת, גונגקוק רץ אליו, קופץ עליו בחיבוק ומשתולל בידיו, "וואו וואו תרגע אנחנו ניפול!" אמר טאהיונג בבהלה וציחקוק, מפיל אותו על המיטה.

"תראה!!" צעק באושר הקטן והראה לו את הכרטיסים, טאה פער את עיניו בקנאה, "פאקינג שיט למה לא קיבלתי כזה?!" שאל בהלם וגנב את הכרטיסים מידיו של הקטן,

"זה כרטיסים זוגיים" אמר גונגקוק בחיוך, רומז לטאה, טאה הסתכל עליו וגיחך, "אני??" שאל באושר וגונגקוק הנהנן בחיוך, "ברור שאתה!!" אמר בציחקוק.

"אני פשוט חולה עלייך!" מחץ טאה את פרצופו של הקטן בידיו, טורף את שפתיו בציחקוק.

-

"למה אנחנו פה בעצם?" שאל טאה שלצידו עמדו גימין וגונגקוק, מסתכלים על הוסוק שעומד מולם על מגרש האימונים.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now