אבקת שדונים

1.2K 58 82
                                    

תודה על 29k!!!
⚠️סמאט מינהופ⚠️

הודעה חשובה: בגלל האירועים האחרונים עם ווג'ין, החלטתי להחליף את הדמות שלו בסיפור, שמו יהיה עכשיו לוקאס, אני לא מוכנה שאדם כזה יהיה בסיפור שלי, מקווה שאתם מסכימים איתי, תהנו♥︎

גין עמד במטבח, מבשל ארוחת בוקר לכולם ורץ ממקום למקום במטבח הגדול.

יונגי צעד לתוך המטבח, מסתכל עליו ומגחך מעט, "לא פלא שאתה רזה" אמר יונגי והתיישב על השולחן מולו, מסתכל עליו מבשל. גין הסתכל עליו לשנייה ואז חזר לסיר, "ולא פלא שאתה שמן" אמר בציניות ועירבב את התכולה שבסיר.

"איך הולך עם צאן?" שאל גין בסקרנות, מניח את המכסה על הסיר ומסתכל עליו, "אפשר להגיד שאנחנו זוג רישמי עכשיו" מלמל, קם אל המקרר לקחת תפוח, "מה אתה חושב שאתה עושה?!" סגר מהר גין את המקרר בבום.

"אוכלים בדיוק עוד 40 דקות. תחכה בסבלנות" אמר באזהרה ויונגי הרים את ידיו כחף מפשע והתרחק מהמקרר חזרה לשולחן. "רק אל תהרוג אותי עד אז" גיחך והתיישב.

"אז זוג רישמי אה?" חזר גין לנושא, יונגי הנהנן, "הגיע הזמן, לא?" הסתכל עליו וגין הנהנן גם כן, "אתה שלם עם זה?", "כן" ענה יונגי בלי היסוס.

גין הנהנן בהבנה והרים את המכסה מהסיר ועירבב את התכולה מחדש, "תקרא לכולם לארגן את השולחן" ציווה גין ומהר יונגי התרומם על רגליו, "מה זה משנה אם בסופו של דבר אתה זה שתערוך אותו?" גיחך ועף אל החדרים של כולם.

-

גימין פקח את עיניו והסתכל על הוסוק שהיה ער ובדיוק התלבש, עומד על רגליו מול המיטה וקושר את הכפתורים בחולצתו, "בוקר טוב" שפשף גימין את עיניו בעייפות, נראה כל כך חמוד, הוסוק הסתכל עליו וחייך, "בוקר טוב בייבי" אמר והתכופף אליו ונישק לשפתיו.

גימין מיד החזיר ונישק לשפתיו, הנשיקה לאט לאט התחילה להתעמק, הוסוק עלה מעליו וגימין נשכב אחורה במיטה, כורך את ידיו סביב צווארו ומצמיד אותו אליו, הוסוק עזב את חולצתו והכניס את ידו לתוך חולצתו של גימין.

אנחה נפלטה מפיו של גימין לנשיקה מידיו הקרות פוגעות בעורו החם, הוסוק חייך מעט לנשיקה והוריד את מכנסיו של גימין, מנתק את הנשיקה ומסתכל עליו.

"אחרי מלא זמן" אמר בחיוך והסתכל על גופו של גימין, חולצתו מעט למעלה, עוצרת באיזור חזהו והבוקסר השחור מסתיר את איזורו התחתון, "כל כך סקסי" מלמל הוסוק מהופנט ובשנייה טרף את שפתיו של גימין, מתחיל להפשיט אותו ושולף את איברו ממכנסיו.

גימין הסמיק וחייך לנשיקה, התגעגע לתשומת לב הזאת והפך אותם, יושב על איברו החשוף של הוסוק ומסתכל עליו מלמעלה, ידו נחה על ביטנו של הוסוק, "תן לי לפנק אותך" חייך את חיוכו הקסום, מהפנט את הוסוק שנשך את שפתו והנהנן.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 14, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

wings|| BtsOnde histórias criam vida. Descubra agora