תישתוק לנצח.

1.2K 75 52
                                    

תודה רבה על 12.6 אלף קוראים!🙊❤‼

-


"שקט!" צרח המלאך בכעס וטרק את ידיו על השולחן הענק שמסביבו ישבו כל החברים הקרובים ששתקו במהירות. כולם הרימו את מבטם אליו ושתקו, רואים כמה הוא כועס ולא רוצים להתעסק איתו.

"כמו שאתם רואים, היום לא היה שום משימה, אנחנו החלטנו לעכב את מספר הימים של התוכנית לשבועיים וחצי. המשימות יחזרו רק בעוד יומיים, ככה שיש לכם חופש" אמר גין שנאמגון ישב לצידו בשקט, מהנהנן למילותיו.
"זה אומר שיש לנו עוד שבועיים וחצי להיות כאן?" שאל גיסונג בחיוך מתרגש, מקבל הנהנון מצד הגבוה.

"א-איפה הוסוקי..?" שאל הבכיר הקטן בשקט והשפיל את ראשו, הוא וטאהיונג עדיין בריב. הוא כועס על כך שהם רבו וטאהיונג פשוט נעלם, בלי לחפש אחריו ובלי להסביר דבר; לא יודע כלום ממה שחברו גילה..

"הוסוק לא מרגיש טוב, אם מישהו צריך לדבר איתו שידבר עם אחד מאיתנו ואנחנו נעביר לו את הכל" ענה הגבוה והצביע על גין ודאגה נישטפה על פניו של הבכיר הקטן שלעומת כל היושבים בשולחן, שתק מהרגע שהתיישב על כיסאו.

"יש שאלות?" שאל המלאך והסתכל על כולם, "למה אין משימות ביומיים הקרובים?" שאל החצוי בבלבול, "הסיבות הן אישיות ולכן פרטים, לא תקבלו. משוחררים." אמר המלאך בנוקשות.

-

"ג-גיני.." משך הבכיר הקטן בחולצתו של המלאך שעצר והסתובב אליו. "מה יש?" שאל המלאך ברכות שהסתכל על חברן שהשפיל את ראשו, "מ-מה קרה להוסוקי..?" שאל בדאגה. "הוא לא מרגיש טוב" חזר המלאך על דבריו כשאמר בשולחן מיקודם. "אני יכול לראות אותו..?" שאל הבכיר הקטן בתיקווה והמלאך הנהנן, מושך אותו לחדרו של הוסוק הישן.

-

"אתה בסדר?" שאל הבלונדיני את הערפד שישב במיטתו ושיחק בידיו, "זה כל כך הרבה לעקל.." מלמל הערפד בהלם, לא מצליח לעקל את מה שגילה קודם. "אתה כבר לא רוצה את הוסוק?" שאל הבלונדיני והערפד במהירות הרים את מבטו אליו והנהנן לשלילה. "ממש לא, אני תמיד ארצה אותו, זה פשוט.. לא תיארתי לעצמי שזה מה שהוא עבר.. הוא תמיד היה נראה לי חזק כל כך.. פיזית ונפשית.." הסביר הערפד בעצב ונאנח.

"זה עדיין אותו הוסוק שהכרת גימין, רק שהפעם גילינו מה הוא עבר בשביל להיות ההוסוק שלך" הסביר הבלונדיני שנישכב על המיטה. "אתה חושב שכדאי שאלך אליו?" שאל הערפד שנישכב לצד חברו.

"אני חושב שהןא זקוק לך כרגע, יותר מתמיד" אמר הבלונדיני בכנות.

-

"ה-היונג" אמר הבכיר הקטן שנכנס לחדרן של חברו ורץ אליו בחיבוק, רואה שישן ולכן רק מחבק אותו אליו ומלטף את שיערו ברכות, הןא נראה נורא.. מתחת לעיניים שלו יש שקי שינה והוא נראה שבור.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now