הסוטוס חזר!

1.1K 73 33
                                    

"צריך לפנות את הארמון עכשיו." טאהיונג התפרץ לחדרם של כל חבריו ואמר את אותו משפט, מפנה את כל הארמון במהירות שגונגקוק בידיו, "למה לפנות?" שאל מינהו בבלבול וצעד לצד חבריו למחוץ לארמון, שם עמדו לפחות 2000 איש שטאהיונג כבר פינה. "תכף נסביר לכם, בנתיים תשארו פה" אמר טאהיונג.

-

נקודת מבט הוסןק:

טאהיונג פינה את כל הארמון והשאיר אותו ריק. מעולה. אני לא מאמין שאני הולך לעשות את זה, אבל אחריי מה שגיליתי על גונגקוק, אסור לנו לאבד את הכוח שלו.

לבשתי את בגדיי הישנים;

הבגדים האלו ניתנו לי על ידיי השופטים של עולם הפייג' בזמן שניסו לקחת את כוחי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הבגדים האלו ניתנו לי על ידיי השופטים של עולם הפייג' בזמן שניסו לקחת את כוחי. זה בגדיי השטן שלי. מאותו הרגע בו גין הציל אותי מממוות לא לבשתי אותם יותר. אני שונא אותם, כל פעם שרק הבד שלהם נוגע בגופי, אני מרגיש את הסוטוס שבי מתעורר.

צעדתי אל אותו מסדרון החשוך, עובר על פניי כניסת הארמון, רואה את כל אנשי אליוואל עומדים בחוץ, מדברים וחלקם מסתכלים לכיווני ונירתעים אחורה מאחר ולא ראו אותי, אלא רק את חליפתי.

עברתי את כניסת הארמון במהירות ונעמדתי מול מסדרון המוות, נושם עמוק לפניי שניכנס פנימה.

-

המלאך שדיבר עם בן זוגו החדש, הרים את מבטו לשנייה לעבר כניסת הארמון, רואה את הוסוק בחליפתו הישנה ופוער את עיניו בחוסר אמונה. "הוסוק?!" מלמל לעצמו בהלם ובתיקווה שעיניו מטעות בו. במהירות הוא עצר את נאמגון מדבריו והלך אל טאהיונג בלחץ, "טאהיונג! איפה הוסוק?!" שאל בלחץ, "הוא מסדר משהו בתוך הארמון" השיב טאהיונג שחיבק את בן זוגו אליו.

עיניו של המלאך ניפתחו והוא נשך את שפתו התחתונה בלחץ, נוגס בה ומנסה להבין מה הוסוק מתכנן לעשות, אם הןא באמת מתכנן לתת לשטן שבו לפרוץ החוצה? "הכל בסדר גיני?" שאל נאמגון בדאגה והניח את ידו על כתפו של בן זוגו, "כ-כן.." מלמל המלאך בתגובה ובמהירות חיבק את האחר בחוזקה, מנסה לסדר את המחשבות בראשו.

wings|| BtsWhere stories live. Discover now