פרק 3

7.7K 221 53
                                    


בבקשה! תסלח לי!״ המשיך לבכות האיש, רזיאל נאנח בעייפות ואחז בסכין יותר חזק ובא להכניס לגופו של הגנב אך לפתע הוא נזכר בלורן, פתאום באה לו לראש לורן, משום מקום, הוא נזכר בפגישה הראשונה שלהם, משהוא בתוכו לא רצה להרוג את הבן אדם הזה, יכול להיות זה בגלל מורן? וההשפעה החיובית שלה אליו? אבל זה לא הצליח לעצור את רזיאל מלהרוג אותו, הוא סיים את מה שהתחיל ועזב את המקום.

״שמח לשמוע שהכל טוב איתך״ חייך דין לאחותו כשהם יושבים במסעדה ואוכלים ביחד. ״כן....״ אמרה ונזכרה בריזאל כי הוא זה שגורם להרגיש שמחה. ״אה! רציתי להגיד לך! יש לי חבר מאוד טוב... הוא במעמד מכובד, בקיצור אז קבעתי ביניכם מחר פגישה, תדברו, תצחקו, ונירא לאן זה יזרום״ אמר והמשיך לאוכל מהצלחת שלו את האוכל. לורן כבר בת 22 היא צריכה כבר חבר, חוץ מיזה שאף פעם לא היה לה, עכשיו באמת הגיע הזמן. ״פ-פגישה? אני והוא? לא!״ הופתעה והתעצבנה באותו הזמן. ״למה לא?״ כיווץ דין את גבותיו מבלבול. ״כי... יש לי כבר מישהוא... שדיי מוצא חן בעיניי״ הסמיקה לורן. ״יש מישהוא!? אז למה לא אמרת לי לפני!? מי זה?״ התלהב ורצה לדעת כמה שיותר מהר.

״זה.. רזיאל....״ התביישה והשפילה את מבטה. ״מה!?״ הופתע אחיה הגדול. ״רזיאל!?״ הוסיף עצבני. ״כ-כן... נפגשנו לפני כמה ימים בפעם הראשונה.... ומאז אני לא יכולה להעיף אותו מהראש״ חייכה לעצמה ונזכרה בחיוך שלו. ״תשכחי ממנו! כמה שיותר מהר!״ אמר בטון רציני ועמוק. ״מ-מה?״ הופתעה לורן, במקום לשמוח בשביל אחותו הקטנה שסוף סוף אחרי הרבה שנים מצאה מישהוא שככה מוצא חן בעינייה, הוא מתעצבן אלייה ואומר לה לשכוח. ״אמרתי שתשכחי ממנו! הוא לא מישהוא שכדי להתאהב בו״ אמר רציני ביותר. ״מה זאת אומרת? חוץ מיזה! למה שאני אשכח ממנו? אני לא רוצה!״ כעסה לורן עליו ועל המילים שיוצאות לו מהפה. ״זה לא עניין של רוצה או לא רוצה! הוא בן אדם שעדיף לא להתעסק איתו, ובמיוחד עם הוא גם מרגיש אלייך משהוא בחזרה״ אמר עייף. דין מכיר את רזיאל כמה שנים, הם חברים מאוד טובים, הוא הספיק לראות ולדעת למה רזיאל מסוגל, הוא בשום פנים באופן לא יתן לאחותו להיות עם רוצח כמוהוא.

״עדיף לא להתעסק? מה זאת אומרת?״ הרימה גבה מאי הבנה. ״בנתיים שעוד לא התקרבת אליו, יש לך הזדמנות לשכוח ממנו ולא להתראות איתו, אחר כך יהיה מאוחר, ולא אני ולא הוא נצליח לעזור לך״ אמר וקם ממקומו. רזיאל מתעסק עם אנשים מאוד מסוכנים, והוא בעצמו מסוכן, הוא ללא רחמים הורג ופוגע באנשים שלא באים לו בטוב, ויש הרבה אנשים שרוצים להרוג אותו, דין לא רוצה שלורן תפגע בגללו. ״ר-רגע! אתה לא יכול פשוט להגיד ככה! אני בפעם הראשונה התאהבתי ככה, לא יודעת למה... אבל כשאני רואה אותו כיף לי״ אמרה עצובה. ״תשכחי ממנו, הוא לא מישהוא שכדי להיות במערכת יחסים״ אמר עצבני ויצא מהמסעדה משאיר את אחותו עצובה.

׳מה זאת אומרת? תשכחי ממנו!? בטח ממש קל לשכוח בן אדם, ובמיוחד שמרגישים אליו משהוא׳ חשבה לעצמה עצבנית כשהיא מטיילת עם עצמה, דבריו של אחיה הגדול מאוד פגוע בה, הוא יודע שללורן לא היה חבר אף פעם ועדיין הוא מדבר ככה. ׳ומה זאת אומרת, בן אדם שאסור להתעסק? למה מי הוא? פדופיל? רוצח? אונס? הוא לא נרא ככה׳ חשבה לעצמה שוב ולפתע נעצרה כששמע קולות של בחורה, זה סיקרן אותה כי הקולות באו מסמטה חשוכה, שלורן התקרבה ממש ממש קרוב והסתתרה מאחורי קיר היא הציצה טיפה וראתה גבר ובחורה, נערה יותר נכון, הגבר התחיל לגעת בנערה והיא התנגדה. ״תעזוב אותי!״ אמרה והוא סטר לפנייה.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now