עונה 2 פרק 5

1.7K 92 13
                                    

לאוהבי רומנטיקה, על טבעי וערפדים❗️התחלתי ספר חדש, אשמח אם תקראו אותו☺️ הוא נקרא: vampire game

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

״מה לעזעזל! אתה רוצה?!״ שאלה אותו כועסת. ״אמרתי לך מה אני רוצה״ חייך בזמן שהוא מתקדם  אלייה. ״שחרר כבר, זה לא יעצבן את אורי, הוא כנירא גם לא שם עלייך״ אמרה לו בזלזול. ״הלוואי ויכולתי להתעצבן עלייך, אבל אני פשוט לא יכול, את חמודה מידי, את מנסה להגן על בן זוג שלך, זה כל כך מרגש״ אמר ועשה כאילו הוא מנגב דמעה. ״איך אתה....״ אמרה מופתעת שהוא גילה שהם כבר ביחד. ״יש לי עיניים בכל מקום... אני יודע הכל״ אמר ונעמד מולה. ״זה לא משנה כלום! עכשיו תגיד להם שיפתחו את הדלת!״ דרשה עצבנית. ״לא רוצה, אני רוצה להיות איתך״ אמר ושלח את ידו לכיוון שלה, הוא החל לגעת לה בשיער, ובדיוק כמו שהוא תיכנן אורי שחיפש את סאם ראה אותם מהדלת, בדלת היה חלום מזכוכית שמאפשר לראות, הוא עמד שם וראה את מה שהם עושים, מאט לא הסתכל בכוונה, הוא עשה כאילו הוא לא רואה את אורי. ״ואם אני יגד לך... שאני שם זין על אורי ורצה שתיהיה שלי״ אמר לחש לה באוזן. אורי נורא התעצבן מזה ודפק בדלת, סאם ראתה שאורי אחרי הדלת ואמרה ״אורי!״ ובאה להגיד לו שצריך ידית כדי לפתוח אבל מאט תפס אותה והצמיד לקיר, זה עוד יותר עיצבן את אורי לכן אורי ניסה לפתוח את הדלת אך היא סגורה, מאט חייך אליו והתקרב עם פניו לפנים שלה.

׳אני יהרוג אותו׳ חשב לעצמו אורי והחל לבעוט בחוזקה בדלת, במטרה לפתוח אותה. ״תיראי איזה עצבני הוא... הוא מת להרוג אותי... וזה הכי כיף, לראות את אורי עצבני״ לחש לה באוזן. ״אתה בן אדם חרא וזבל, אתה נהנה לראות אחרים סובלים״ אמרה לו בזלזול. ״אני אקח את זה כמחמאה״ אמר. אורי הצליח לפתוח את הדלת עם רגליו והוא נכנס לכיתה. ״בן זונה אחד״ אמר ותפס את החולצה שלו במטרה לסטור לפניו אך סאם עצרה אותו. ״אל תרד לרמה שלו... אתה יותר מזה...״ אמרה סאם בתקווה שירגע. ״אתה כל כך קרוב למות שאתה לא מבין, אתה חושב שזה משחקים? שאני משחק איתך? אז בוא אני יבהיר לך את זה פעם אחת ולתמיד״ התחיל אורי להגיד והתקרב עם הפנים שלו לפניו של מאט המחייך אליו. ״שלא תעז לגעת או להתקרב לסאם, כי היא שלי״ אמר ודחף אותו. ״בואי״ אמר ותפס את ידה, שניהם יצאו מהכיתה. ׳המשחק ניהיה יותר ויותר מעניין... אוריקי׳ חשב לעצמו
מאט.

״הוא עשה לך משהו?״ שאל כשהם עומדים בשער של בית ספר, מתכוונים לצאת מהבית ספר כי היום הסתיים. ״לא... ואתה בסדר? לא הייתה צריך לעשות ככה עם הרגל״ אמרה מודאגת שאולי קרה לו משהו ברגל, כי הוא בעט בדלת נורא חזק. ״אני בסדר גמור״ אמר וחיבק אותה. ״מהיום תיהיה רק איתי, לידי״ אמר. ״בסדר בסדר, רק אם אני לא ימות מהחיבוק שלך״ אמרה כשהיא נחנקת מהחיבוק החזק של אורי, הוא בכלל לא שם לב שחיבק אותה חזק. ״סליחה, פשוט יש לך ריח נעים, באיזה שמפו את משתמשת מאמי?״ שאל כשהם יוצאים מהבית ספר. ״ש-שפמו רגיל...״ אמרה מסמיקה. ״סאם, אני אוהב אותך״ אמר בחיוך רחב. ״איי... אחרים יכולים לשמוע״ לחשה לו. ״אז מה, שישמעו שאני אוהב את סאם!״ צעק בכוונה. ״אורי! דיי״ צחקה כי הוא נירא נורא מצחיק. ״לא אכפת לי שידעו שאנחנו ביחד, לא אכפת לי שיגידו עלינו דברים, לא אכפת לי מכלום, רק ממך״ אמר ונישק לה במצח. ״ואם אני בן אדם מאוד רע, מה תעשה?״ שאלה בחיוך. ״אז אני עדיין יאוהב אותך, לא משנה מה, אני תמיד יאוהב אותך״ חייך אלייה.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now