עונה 2 פרק 8

1.5K 95 27
                                    

״אה למה את קשורה... כי היה בן אדם ספציפי שגרם לכל זה... את מכירה אותו, קוראים לו רן״ אמר בחיוך ולגם את האלכוהול שהיה בכוס. ״אחי רן?״ שאלה מופתעת. ״בינגו״ אמר ועשה רובה עם ידו וירה בה. ״אני... לא מבינה על מה אתה מדבר, אתה אומר שטויות, אח שלי לא היה עושה דבר כזה בחיים״ אמרה וצחקה כי לא האמינה לזה. ״אובכן... זה נכון.... את נורא דומה לו, ועשיתי חיפוש קטן... כי הזכרת לי מישהו.... אח שלך ובן שלי היו חברים מאוד טובים, אני זוכר אותו עוד ילד קטן, בגלל זה הבנתי שאתם אחים כי אתם נורא דומים, כנראה שרזיאל גם גילה... אבל מה עם אורי...״ אמר ועשה פרצוף עצוב. ״זה לא נכון! אתה סתם אומר שטויות! אחי לא היה עושה דבר כזה! מה אתה רוצה להשיג בזה שאת אומר לי את כל השקרים האלה!?״ צעקה עצבנית והתאפקה לא לבכות. ״אני לא רוצה להגיד שום דבר, אני רואה בעיניים של אורי שהוא אוהב אותך, אין לי בעיה לקשר שלכם, אבל אם הוא יגלה? או אם הוא כבר גילה.... מה תעשי?״ שאל ולאט לאט קם. ״אני מכבדת אותך כי אתה בן אדם וסבא של חבר, אבל זה ממש לא אמור לעניין אותך הקשר שלי ושל אורי״ אמרה ויצאה מהבית.

יום למחרת
למחרת בבוקר סאם איחרה לבית ספר כי המילים של אד מאוד הסיקו את דעתה, היא חיפשה יותר מידע על אח שלה אך לא מצאה שום דבר וחשבה שבטח הוא סתם משקר, חוץ מזה היא לא יכלה להאמין שאח שלה יכל לעשות דבר כזה. בנוסף חכך שהיא איחרה ובאה בהפסקה היא חיפשה בכל מקום את אורי, אך הוא לא היה שם, גם אווה וזאק לא יודעים איפה הוא, הוא לא עונה לאף אחד. ׳יש לו היום יום הולדת... למה שהוא לא יבוא? או שהוא חוגג עם המשפחה שלו?׳ חשבה לעצמה סאם כשהיא יושבת ספסל בחצר. ״איפה הנסיך שלך? לא בא היום?״ אמר מאט שהתיישב לידה. ״מה זה אמור לעניין אותך? חוץ מזה אל תתקרב אליי״ אמרה ובאה לקום אך מאט אמר ״שבי, אנחנו צריכים לדבר״. ״למה אני צריכה להקשיב לך? ויותר גרוע לשבת לידך?״ שאלה עצבנית. ״כי אני יודע משהו״ אמר בחיוך וסאם לפתע שתקה. ״אה... אז את גם יודעת?״ שאל. ״יו-יודעת מה...״ גמגמה. ״על הסיפור של המשפחה של אורי ואח שלך״ אמר והיא במהירות חסמה את הפה שלו, שלא ידבר. ״ששש! שאף אחד לא ישמע!״ אמרה לחוצה והייתה קרובה אליו, הוא לא הגיב ורק הסתכל עלייה, לאחר מכן סאם מייד עזבה אותו והתיישב לידו. ״תגיד לי שזה שקר״ אמרה בתקווה שכן. ״זה אמת, שאלתי את אבא שלי מה הסיפור שלהם אחרי שראינו אותך הולכת בקניון עם אורי ביחד והוא סיפר לי״ אמר והסתכל עלייה.

״מה הוא סיפר?!״ שאלה והתקרבה אליו יותר קרוב. ״שאח שלך הכריח את אמא של אורי לטוס ולעזוב את רזיאל, ושאח שלך ירה בלורן.... ושהוא—-״ אמר וסאם קטעה אותו ואמרה ״בסדר! הבנתי!״ כי לא יכלה לשמוע יותר, היא לא יכלה לשמוע את האמת על אח שלה. ״תראי... אני לא טוב בזוגיות... אבל זה לא קשור עלייך... זה אח שלך וההורים של אורי, זה ממש לא קשור עלייך, אם אורי יעזוב אותך בגלל זה...״ אמר מאט ועשה פרצוף מופתע. ״סליחה״ אמרה ובאה ללכת אך מאט תפס אותה וסיבב אליו, הוא ראה שלסאם יורדות דמעות מהעיניים. ״סעמק!״ התעצבן וחיבק אותה. ״מ-מה אתה עושה?!״ הופתעה וניסתה לדחוף אותו אך הוא שיחרר. ״תרגעי ואז תלכי, יכולים לראות אותך ולשאול למה בכית, חוץ מזה את נורא לא יפה כשאת בוכה!״ אמר עצבני. ״ממתי אתה כזה? נחמד״ אמרה מנגבת את דמעותיה והוא משחרר ממנה. ״זה חד פעמי, רק לך כי את נורא מעניינת אותי״ חייך אלייה. ״מה אני יעשה?״ שאלה אותו לא יודעת מה לעשות. ״לכי אליו היום, תביא לו את מתנות שבטח קנית לו, ואז תדברי איתו, אל תדאגי אני סומך עלייך״ קרץ לה ויצא מבית הספר. ׳לדבר?׳ חשבה לעצמה.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now