עונה 2 פרק 6

1.7K 84 12
                                    

סאם פקחה את עיניה כשאור השמש פוגע בה ומפריע לשינה העמוקה שלה, היא ראתה שלצידה שוכב אורי. ׳איזה חמוד הוא כשהוא ישן׳ חשבה לעצמה ושלחה את ידיה לשערו, היא ליטפה אותו ולאחר מכן ירדה עם ידיה ללחיים שלו, היא מיששה לו את הפנים ולאחר מכן התכוונה לשלוח את ידה לשפתיים שלא אך הוא התעורר ואמר ״מה אני כזה יפה?״ וחייך אלייה. ״בוקר טוב״ אמרה לו. ״בוקר טוב, איך
ישנת?״ שאל ולאט לאט קם. ״בסדר....״ אמרה וקמה לאט לאט ובעדינות, הגוף שלה טיפה כואב מאתמול בלילה. ״מצטער אם הכאבתי לך אתמול.... ניסיתי להיות עדין...״ אמר ועשה פרצוף אשם. ״הכל טוב... זה לא באשמת, הפעם הראשונה תמיד ככה״ אמרה וקמה בחיוך. ״בואי אני יעזור לך״ קם במהירות וליווה אותה לשירותים. שניהם ציחצחו שיניים ואורי נתן לסאם בגדים כי ידע שהם ישארו ללילה במלון. ״תודה״ אמרה ובאה לצאת מהחדר אך ראתה שאורי עומד. ״הכל טוב?״ שאלה וחזרה אליו. ״שחכת לעשות משהוא״ אמר ועשה פרצוף עצוב. ״מה שכחתי?״ שאלה לא מבינה מה קרה. ״שכחת את הנשיקה של הבוקר״ אמר בחיוך. ״נשיקה של בוקר?״ שאלה מופתעת. ״כן, ככה עושים זוגות, נשיקה של בוקר גורמת להמשך יום מצויין״ אמר ושוב חייך אלייה. ״טוב... רק תסגור את העיניים שלך״ אמרה והתקרבה אליו לאט לאט. אורי סגר את עיניו וסאם במהירות נשקה לשפתיו ויצאה מהחדר משאירה את אורי מבסוט והולך אחריה.

״נו מתוקים, איך ישנתם?״ שאלה אווה את אורי וסאם בזמן שהם אוכלים בבית קפה ארוחת בוקר. סאם לפתע נחנקה כשנזכרה מה הם באמת עשו בלילה. ״ב-בסדר!״ אמרה בזמן שאורי תופט לה בגב. ״אל שתקרו... כשעברתי ליד הדלת שלכם... שמעתי הכל״ אמרה בחיוך ערמומי וסאם נורא הסמיקה והמשיכה לאכול. ״בסדר, מותר להם הם ביחד, והשאלה שנאלת למה אנחנו לעזעזל לא עשינו שום דבר? אפילו לו נתת לי לחבק אותך בלילה!״ התעצבן זאק על אווה. ״לא היה לי חשק, אנחנו צריכים לשכב רק שאתה רוצה? ממש לא! כשיהיה לי חשק אז זה יקרה!״ אמרה אווה והעיפה את שיערה על פניו, היא קמה והתחילה ללכת לרכב שלה. ״מה יש לה לעזעזל?! אווה חכי!״ צעק זאק ורץ אחרי בת זוגו. ״סיימת לאכול?״ שאל אורי את סאם. ״כן, בוא נלך״ אמרה והם קמו ונסעו בחזרה לבתים.

אורי הגיע לביתו, הוא הוריד נעליים ולפתע הריח ריח מאוד מוכר לו, ריח של הבושם של אימו, מה שאומר שההורים שלו חזרו. ״אורי מתוק שלי!״ שמחה לורן לראות את בנה האוהב אחרי שבועיים שלא. ״אמא.... חזרת״ שמח. ״איך היה?״ שאל סקרן לדעת איך הם בילו שם. ״היה מדהים! הבאים בתור זה אתה וחברה העתידית שלך! המקום שם פשוט מהמם!״ התלהבה לורן ומשכה את אורי לבפנים. ״ואיפה אבא?״ שאל. ״אבא בעבודה, הוא הרבה זמן לא היה וצריך להשלים דברים, חוץ מזה היום אני ואתה באים לאירוע לכבוד ה25 שנה לחברה!״ חייכה אליו. ״לא.... אני חייב לבוא... יהיה שם משעמם רצח״ התבאס. ״ברור שאתה חייב לבוא! אתה היורש של החברה! והבן שלנו!״ אמרה לורן. ״אם הייתה לך בת זוג אז הייתה מביא גם אותה....״ הוסיפה. ״לגבי זה... יש לי חברה אמא״ אמר והתיישב על הספה. ״מי זאת... סאם נכון?״ חייכה אליו והייתה בטוחה שכן. ״כן...״ אמר וטיפה הסמיק. ״אז תביא אותה! היא משפחה שלנו! תביא אותה! אנחנו רק נשמח!״ חייכה אליו.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now