עונה 2 פרק 10

1.5K 84 14
                                    

לאחר שמאט אמר לאורי להגיע לבית חולים כי סאם שם אורי נסע במהירות לשם, לא התייחס לאף אחד היה ממוקד בדרך ונסע במהירות גבוה, הכל כדי להגיע כמה שיותר מהר לסאם.

כשאורי הגיע הוא במהירות עלה במדרגות כי לא רצה לחכות למעלית ורץ במהירות לחדר 6. כשהוא הגיע לחדר הוא נכנס לבפנים ובאמת ראה את סאם שוכבת במיטת חולים ואינפוזיה מחוברת לידה. ״מה עשית לה?!״ התעצבן אורי והצמיד את מאט לקיר. ״תרגע! לא נגעתי בה, פשוט התקשרתי אלייה ואז היא לא דיברה, והתקשרתי אלייה שוב וסבתא שלה ענתה לי, אמרה שהיא התעלפה״ אמר מאט וניסה להרגיע את אורי העצבני והמתנשף. ״איך זה קרה? ולמה היא התעלפה?!״ שאל אורי עדיין מחזיק את מאט מהחולצה. ״מאותו יום שנפרדתם היא כמעט והפסיקה לאכול ולשתות, בגלל זה היא התעלפה, הכל דיכאון״ אמר מאט ודחף את אורי ממנו. ״זה בגללי... הכל בגללי, אם לא הייתי אומר לה את המילים האלה... שום דבר לא היה קורה״ אמר אורי והתקדם אל סאם הישנה, דמעות מילו את עיניו. ״שלא תחשוב שהיא לרגע הפסיקה לאהוב אותך, היא כל פעם ניסתה לדבר איתך וללכת אלייך אבל אני עצרתי אותה, לא רציתי ששוב תדבר אלייה כמו לזבל, אבל לא היה לה אכפת, היא רצתה לחזור אלייך, ולבקש סליחה״ אמר מאט והתקדם לדלת במטרה לצאת. לפני שמאט יצא הוא נזכר במשפט שסאם אמרה לו לפני כמה ימים ״אני עדיין אוהבת אותו, והוא אותי?״. ״בכל אופן זה הצ׳אנס לתקן הכל, אם לא אני יתחיל לפעול״ אמר מאט בחיוך והתכוון לכך שאם הוא לא יבקש סליחה אז הוא יהיה חבר שלה, מאט פתח את הדלת ויצא מהחדר.

״סאמי... אני כל כך מצטער... על כל החרא שאמרתי... על כל הכאב שגרמתי לך, אני עשיתי טעות כזאת גדולה... אני כזה טיפש ומטומטם, צעקתי ואפילו הרמתי יד על מישהי שאני נורא אוהב, שהיא אהבת חיי, אני כזה מטומטם״ אמר אורי והשפיל את מבטו, דמעות ירדו מעיניו.
״סליחה על כל מה שאמרתי, נכון את לא אשמה בזה, את לא עשית שום דבר, זה לא קשור אלייך בכלל, ואני כמו מטומטם צעקתי עלייך וכמעט פגעתי בך״ הוסיף ודמעות לא הפסיקו לרדת מעניו. אורי לא ידע זאת אבל סאם שמעה הכל, ובעין אחת ירדה לה דמעה אך את הדמעה הזאת אורי לא ראה.

לאחר כמה שעות
סאם פקחה את עינייה כשהיא עדיין בבית חולים, הדבר הראשון שהיא ראתה זה את אורי שישן עם ראשו על המיטה שבא היא שכבה, סאם חייכה כי באמת הייתה שמחה לראות אותו וזזה טיפה, אורי הרגיש את התזוזה ומייד קם. ״סאם״ אמר והסתכל בעיניים שלה, הוא נורא שמח לראות אותה ערה. סאם התכוונה להגיד את שמו אך הדלת נפתחה וממנה נכנס דוקטור. ״שלום שלום, שמח שהתעוררת, איך את מרגישה?״ אמר הרופא והדליק פנס וכיוון על עינייה, הוא בדק את האישונים שלה, כמובן שאורי קם. ״בסדר...״ אמרה סאם. ״מצויין, את יכולה להשתחרר כבר היום, ולא לשכוח לשתות ולאכול, אם את לא רוצה לבוא לפה יותר״ אמר הרופא והוציא את המחט מידה. ״תודה״ הודה סאם לרופא וההוא הלך. סאם התכוונה לקום מהמיטה ואורי התקדם אלייה מהר, כדי לעזור לה. ״אני יעזור לך״ אמר אך סאם אמרה לו בתגובה ״זה בסדר, אני אסתדר לבד, תודה״ וקמה מהמיטה, היא לאט לאט התקדמה לחדר ויצאה ממנו. ״סאם, אם עוד פעם אחת תעשי את זה, אני הורג אותך״ אמר מאט שמח לראות שסאם התעוררה. ״מצטערת שהלחצתי אותך, תודה״ חייכה אליו. ׳ואליי היא לא מחייכת... טוב נו בטח היא שואנת אותי נורא, היא אפילו לא מסתכלת עליי׳ חשב לעצמו אורי. ״את רוצה שאני יסיע אותך לבית?״ שאל אורי בתקווה שתסכים. ״לא תודה... אני אלך לבד״ אמרה סאם והלכה מהמקום עם מאט. ׳היא בטוח שונאת אותי׳ חשב לעצמו כשהוא מסתכל על איך שהם הולכים.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now