עונה 2 פרק 3

1.7K 83 8
                                    

״סאם? מה את עושה פה?״ אמר מופתע לראות אותה. ״שון... קרא לי פה... ומה אתה עושה פה?״ שאלה סקרנית לדעת. ״גם לי... כנירא שהוא בכוונה קרא לשנינו...״אמר אורי וגירד בראשו. ״אה.. טוב... אז נתראה״ אמרה והתכוונה ללכת אך אורי אמר ״רגע!״ וגרם לה לעצור. היא הסתובבה אליו וחיכתה שיגיד את מה שהוא רוצה. ״את עסוקה?״ שאל. ״לא...״ ענתה לו. ״אז בואי נטייל קצת״ אמר והתחיל להתקדם אלייה. ״אמ... טוב״ אמרה והם התחילו ללכת. היה ביניהם שקט מוחלט, אורי לא ידע איך להתחיל לדבר איתה, וסאם לא כל כך רצתה לדבר, כי הרגישה לא בנוח עוד מאתמול. ״אז מה... מה את מתכננת  ללכת לטיול?״ שאל אורי ראשון. ״האמת שלא כל כך באלי...״ אמרה. ״למה?״ שאל טיפה מופתע ומודאג. ״כי... אני יודעת שיהיה שם לבד...״ אמרה טיפה עצובה. ״אז תהיי איתי ועל אווה וזאק, הם ממש חמודים כשמכירים אותם לעומק״ חייך אלייה. ״לא יודעת... אני יחשוב על זה...״ אמרה. ״תבואי בבקשה, יהיה שם מאוד כיף, יהיה לי נורא משעמם בלעדיך״ סוג של התחנן אלייה. ״טוב...״ אמרה וחייכה לעצמה.

״סאם...״ אמר ונעצר לפתע. ״מה?״ שאלה כשהיא טיפה התקדמה ואז נעצרה. ״לא הייתי צריך לעשות את מה שעשיתי אתמול...״ אמר והשפיל את מבטו למטה. ״זה בסדר... היית שיכור...״ אמרה. ״לא זה לא בסדר... למרות שאני לא מתחרט על מה שעשיתי״ אמר והרים את ראשו, סאם בתגובה לכך לא הגיבה. ״כנירא שאת יודעת כבר מה אני מרגיש אלייך....״ הוסיף. ״כן...״ ענתה לו. ״אני לא מתכוון לוותר, מהרגע הראשון שפגשתי אותך... הרגשתי משהוא... כשאני לידך נורא כיף גם כשאנחנו לא מדברים״ אמר ונעמד מולה, סאם יכלה לראות שהוא לא משקר, כל מילה היא אמת. ״אני צריכה טיפה זמן...״ אמרה באי נוחות. ״קחי כמה זמן שבא לך, אני אחכה״ אמר בחיוך. ״טוב״ חייכה אליו. ״לא נכון! זה אורי?!״ לפתע נשמע קול מאוד מוכר לאורי, קול שהוא כל כך שונא, קול של האדם שמעלה לו כל פעם מחדש את העצבים. אורי הסתובב לאחורה וראה את מאט. ״לא מאמין שזה אתה!״ הופתע מאט שראה את חברו ה״טוב״ אחרי שנתיים שלא. ״מאט...״ אמר אורי באנחה עצבנית.

״אתה לא שמח לראות אותי? אחי אני מאוד התגעגעתי אלייך!״ שמח מאט, מאחוריו היו עוד הרבה בחורים, כמה מהם עישנו וכמה מהם היו נראים ממש גדולים, שכבר סיימו בית ספר. ״מה אתה רוצה? ומתי חזרת?״ שאל אורי. ״חזרתי אתמול... ואתה יודע... סתם מטייל בחוץ, ואני רואה שגם אתה״ אמר וחייך לסאם. ׳הם מכירים?׳ חשבה לעצמה. אורי לפתע נעמד אחרי סאם וכך תשומת עיניו בת של מאט עברה בחזרה אליו. ״שמח לראות אותך באמת.... ושמח שמצאת לעצמך מישהיא... למרות שלא נירא לי שזה להרבה זמן״ חייך אליו. ״אנחנו עוד נפגש בקרוב מאוד, אל תתגעגע יותר מידי״ קרץ לו והלך עם חבריו. ״אורי... מי זה היה?״ שאלה סאם סקרנית. ״סתם מישהוא שלמדתי איתו...״ אמר אורי.

יום למחרת
״אפשר לדעת למה אתה עצבני עליי?״ שאל אורי את זאק כשהם יושבים ביחד בשיעור, אך ההוא לא הגיב. ״בחייאת אתה לא ילד קטן, דבר״ הוסיף אורי בייאוש. ״אחי, אתה הרסת לי את המומנט(רגע)״ אמר זאק והסתכל עליו. ״מתי?״ שאל אורי וניסה להיזכר מתי הוא הרס לו משהו. ״אחי, היינו בשיא של השיא ואתה באת וסילקת אותנו מהחדר״ אמר זאק עצבני. ״אה! זה...״ אמר אורי כשנזכר על מה הוא כועס. ״שמע אתם חברים הכי טובים וכל זה, אבל אתם לא יכולים לשכב במיטה של ההורים שלי, אם כל הכבוד״ אמר אורי ונשען לאחורה. ״אבל הרסת לי הכל! עד שהיא הסכימה!״ לחש לו עצבני. ״בוא היום אני יביא בחורה לבית שלך, ואשכב איתה בחדר של ההורים שלך, על הסדינים שהם יושנים״ אמר אורי והרים גבה. זאק לא ענה כמה שניות ולאחר מכן נאנח ואמר ״צודק... חוץ מזה... אם כבר אנחנו דברים על זה, אז את מי הייתה מביא? את זאתי עם השיער הקצר? איך קוראים לה... סאם?״ שאל בחיוך ערמומי. ״ל-לא״ אמר מסמיק ודחף אותו מעט. ״למה לא, אני רואה שאתה מסתכל עלייה דיי הרבה ומבלה איתה הרבה זמן, אתה מאוהב בה?״ שאל זאק. ״היא מוצאת חן בעיניי וכן״ אמר אורי מתבייש. ״אחי שלי מאוהב!״ התלהב זאק וחיבק אותו. ׳ולמה הוא יותר שמח ממני?׳ חשב לעצמו אורי.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now