עונה 2 פרק 11 פרק אחרון

2.8K 89 27
                                    

פרק אחרון❣️

הם הסתכלו עלייה כמה שניות ואז פרצו בצחוק. ״מ-מה מצחיק?״ שאלה מופתעת מהתגובה שלהם. ״אוי מתוקה! אנחנו לא שונאים אותך ולא שום דבר אחר, מה שהיה בעבר נשאר בעבר, עכשיו זה עכשיו״ אמרה לורן וחיבקה את סאם. ״מ-מה? אתם לא שונאים אותי? או רוצים להרוג?״ שאלה עדיין מופתעת. ״להרוג? למה לנו?״ שאל בן וצחק. ״חה, לזה לא ציפיתי״ אמרה ולורן התנתקה ממנה. ״גם אם את אחותו זה לא אומר שאנחנו שונאים אותך, אנחנו גם לא שונאים את אח שלך, לאח שלך היה כואב והוא היה לבד, הוא ביטא את הכאב שלו בצורה אחרת ושונה אבל זה כבר היה״ אמר רזיאל וחייך אלייה קצת. ״אבל רגע... דבר אחד מסקרן אותי, אם רזיאל ירה בו ואת מספרת שהוא קפץ מהגג... אז... מה באמת קרה?״ שאל בן סקרן. ״לפני 14 שנה, הוא היה בבית חולים... והיה בניתוח הרבה זמן... הוא עבר את הניתוח בשלום... אבל אחרי כמה ימים הוא אמר שהוא הכאיב להרבה אנשים ולהמשיך לחיות הוא לא יכל... ואז.... קפץ מהגג״ אמרה עצובה. ״רן היה חבר מאוד טוב שלי, כמו חבר טוב ככה גם אח״ אמר רזיאל. לפתע דלת הבית נפתחה וממנה נכנסו דין, ליאו ושון.

״מה כבר התחלתם?״ התבאס ליאו שאיחר. ״יא! סאם גם פה!״ שמח ליאו לראות אותה, הם גם יודעים את הסיפור אבל לא מדברים על זה כי הבינו שכבר הם דיברו על זה. ״בואו לא נבזבז זמן, נראה לי האוכל כבר התקרר!״ אמר דין ומשך את כולם לשבת. כולם ישבו, דיברו, צחקו אחד עם השני ואפילו שרו.

״את בסדר?״ שאל אורי את סאם שהם בחדר שלו אחרי שהם סיימו לאוכל וכולם כבר יושנים. ״כן... עכשיו הכל טוב״ חייכה אליו והוא חיבק אותה. ״תודה״ אמר. ״על מה?״ שאלה סקרנית. ״על ההזדמנות השניה״ אמר והם התנתקו. ״הזדמנות שלישית לא אפשרית, אנחנו נשארים ביחד לתמיד וזה נקודה!״ אמרה עצבנית וגרמה לאורי לצחוק, הם צחקו ביחד ואורי נשק לשפתייה, שפתיהם נגעו אחת בשנייה, ארחי הרבה זמן שלא, והם התגעגעו לזה נורא. לאחר שהם התנתקו הם נשכבו על המיטה. ״לילה טוב, אני אוהב אותך״ אמר אורי כשהוא מחבק אותה. ״גם אני אוהבת אותך, לילה טוב״ אמרה והם נירדמו.

״אתה בא לישון?״ שאלה לורן את רזיאל בזמן שההוא עומד ופותח מכתב כלשהו. ״כן שנייה״ אמר וקרא את הכתוב במכתב.

רזיאל
אתה בשבילי כמו אח, גדלנו ביחד ושיחקנו תופסת בשכונה, הייתה בן אדם הכי קרוב אליי.
ברגע אחד כל הטוב הזה הפך לרע, הכל השתבש והפך לשחור, שנאתי אותך, הייתי לי אויב, ובגלל מה שטות קטנה? שהיא בכלל לא קשורה אלייך, אתה לא עשית שום דבר, אבל הייתי צריך להאשים אותך בזה, הייתי חייב להוציא את כל הכאב שלי, גם בגלל אבא שלי, אבל לא נכנס לזה עכשיו, וכנראה שלעולם לא, אין לי זמן עוד מעט תבוא המשטרה ותתחיל לחפור לי. שלא תחשוב שאני עושה את זה בגלל שאני מפחד להיכנס לכלא, כשהייתי קרוב למות הבנתי שעשיתי טעות נוראית, ראיתי לרגע את החיים אחרת, מה אם לא הייתי עושה את זה? אני בטוח שהכל היה יכול להיות טוב, אבל אני כמו תמיד הרסתי הכל. אחרי כל מה שעשיתי למשפחה שלך... אני לא יוכל לסלוח לעצמי, וגם מה שעשיתי להרבה אנשים, אין לי את הכוח לחיות עם זה.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now