פרק 10

3.8K 121 39
                                    


״אתה לא התגעגעת?״ לחש רן באוזן של השני. ״אלייך לא, עזוב אותי״ דרש עצבני הבלונדיני. ״ומה אם לא?״ אמר וחייך. ״אני לא השון הקטן והמיסכן מלפני שנתיים, אתה לא מכיר את השון החדש״ אמר ודחף אותו, הם השתחררו. ״אני ירצה להכיר את השון החדש, ואולי שוב פעם התאהב בו״ אמר רן והלך. ׳ה-ה-התאהב? אז הם היו ביחד?׳ חשבה לעצמה ומאוד הופתעה. ״מטומטם אחד״ אמר וישר את החולצה שלו. ״אתם.... הייתם ביחד?״ שאלה מופתעת. ״לצערי כן....״ אמר בעייפות. ״ו-ומה קרה?״ שאלה סקרנית. ״הבן זונה פגע בחבר הכי טוב שלי, בגלל זה עזבתי אותו״ אמר. ׳חבר הכי טוב? רזיאל?׳ חשבה לעצמה ושוב פעם הופתעה. ״טוב אני צריך ללכת, ניתראה!״ אמר והלך. ״רגע! אבל....״ אמרה אך הוא כבר נסע. ׳רן פגע ברזיאל? מה הוא עשה לו? אוף! יש כל כך הרבה דברים שאני לא יודעת על רזיאל!׳ חשבה לעצמה.

׳לפי מה הבנתי, רן ורזיאל היו חברים מאוד טובים, ומשהוא קרה ביניהם לפני שנתיים, רן עזב ועכשיו הוא חזר, שון ורן היו ביחד, וגם ביניהם קרה משהוא, מה עכשיו רן יעשה? למה הוא חזר?׳ חשבה לעצמה ולא שמה לב שעוד שנייה ירדה במעבר חצייה באדום, אדם שהיה מאחוריה תפס את ידה ומשך אליו, היא הופתעה. ״גברת לורן, אני מבקש ממך להיות זהירה, רזיאל ביקש ממני לשמור עלייך, תזהרי בפעם הבאה״ אמר ועזב אותה. ״תודה...״ אמרה וסידרה את שיערה שנפל על הפנים. הם עלו למכונית ונסעו לבית, בדרך לורן חשבה על כל הסיפור הזה עם רן.

הם הגיעו לבית ואדם הכניס את כל השקיות של לורן, שלוש שקיות, היא התיישבה לאכול מהמרק שהעוזרת הכינה. ״אתה באמת לא צריך, אני עוד יכולה לעשות דברים״ אמרה באי נוחות. ״זה בסדר, מר מרזיאל אומר, אני עושה, הוא אמר לי לעשות כל מה שאת תרצי״ אמר והסתכל על לורן. ״הכל?״ שאלה והפסיקה לאכול, הוא הנהן את ראשו לחיובי. ״אז תגיד לי, מה הקשר בין רן לרזיאל, ומה קרה ביניהם?״ שאלה רצינית. ״אני מצטער אבל זה מידע שרק רזיאל יגיד לך, אני בטוח שהוא יגיד לך״ אמר והלך. ׳אוף׳ נאנחה. לורן תעשה הכל בשביל לגלות מה קרה ביניהם, ככל שהיא תחפש מידע על זה, היא תפגעה, ואחר כך לא תיהיה דרך חזרה.

״לורן?״ של רזיאל שהגיע לבית לאחר עבודה. ״אני אתפוס אותך״ צעקה ורצה אחרי בן, הם שיחקו תופסת ורזיאל ראה אותם רצים. ״בן!״ התעצבן ועצר אותו, לורן גם נעצרה. ״ללורן אסור לרוץ, היא יכולה ליפול!״ אמר בדאגה. ״רזיאל! אני לא זקנה בת 90! שום דבר לא יקרה לי ובמיוחד לא לתינוק אם אני ירוץ, לבנתיים, אולי מאוחר יותר יהיה לי קשה לעשות את זה, אבל עכשיו זה בסדר!״ כעסה עליו שהוא מתנהג אליה ככה, רזיאל רק רוצה להגן עלייה ושהיא לא תפגעה, לורן יודעת את זה ובכל אומרת ככה. ״אני יודע, אבל אני לא יכול, אני חייב לדאוג לך, אני לא יכול פשוט להסתכל עלייך, אני מפחד״ אמר והתקרב אלייה. ״אין לך על מה לפחד!״ אמרה וחיבקה אותו כי התגעגעה אליו, הוא חיבק אותה בחזרה והם היו מחובקים. ׳עדיף שאני ילך לישון׳ חשב לעצמו בן והלך לחדר שלו. החיבוק הזה עבר לנשיקה סוהרת, לורן נישקה לשפתיו והוא בחזרה, שניהם צירפו את לשון, הלשונות שלהם רקדו ביחד. שניהם מרגישים את חום השפתיים של אחד השני, ושניהם נהנים מזה, הם נורא אוהבים את אחד השני. ״אני אוהב אותך״ לחש לה באוזן לאחר שהם התנתקו והתחבקו שוב. ״גם אני״ אמרה ונשענה על הכתף שלו.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now