פרק 9

4.3K 143 39
                                    


״את לא המזכירה היפה מהמועדון?״ שאל וכיווץ את גבותיו. ״מה?!״ שאל רזיאל עצבני. ״את לא זוכרת אותי? את באת עם א—״ הוא רצה להגיד אך לורן עצרה אותו כשאמרה ״כנירא אתה התבלבלת עם מישהיא שדומה לי!״ וצחקה ממבוכה. ״איך אפשר להתבלבל עם פרצוף כזה יפה? רק לאחת יש כזה״ אמר ושלח את ידו לעבר הפרצוף שלה אך רזיאל תפס אותה ואמר ״אל תיגע בה״ עצבני. ״אה? רגע... אתם ביחד?! ואו! לא ידעתי! מזל טוב אחי, זכית היא באמת מאוד יפה״ אמר ורזיאל שיחרר את ידו בדחיפה קטנה. ״טוב אני צריך ללכת, אני שמח שדיברנו, התגעגעתי מאוד, שמור אלייה, למה יש שירצו לקחת או שהיא לבד תלך״ אמר וקרץ ללורן אך הם לא הגיבו והוא הלך.

האירוע ניגמר והם נשארו בבית של אד כי היה מאוחר וגם הם היו מאוד עייפים, לורן התקלחה והורידה את האיפור שלה, לאחר מכן לבשה בגדי שינה שהעוזרת של אד הביאה, לורן ישבה על המיטה בזמן שרזיאל גם מתלקח, היא חשבה על היחסים בין רן לרזיאל. ׳מה קרה ביניהם? ומה יקרה?׳ חשבה לעצמה. רזיאל סיים להתקלח ויצא עם מכנס קצר ללא חולצה. ״הכל טוב?״ שאל והתקדם אלייה. ״כן! למה שלא יהיה? הכל מצויין! אני נהנהתי היום!״ שמחה, כשהוא הגיע אלייה הוא נשק אותה על המצח ונשכב, לפתע לורן עלתה מעליו והוא הופתע. ״תבטיח לי, תבטיח לי שנשאר ביחד לתמיד, ולא משנה מה יקרה! אנחנו נשאר ביחד״ אמרה עצובה. ״מאיפה זה בא פתאום?״ שאל מבולבל. ״תבטיח לי!״ דרשה. ״מבטיח, אני מבטיח לך שתמיד נשאר ביחד, לא משנה מה, אני תמיד יאוהב אותך, את כל חיי״ אמר ולורן נשקה לשפתיו. שפתיו כמו תמיד היו רקות ונעימות. לורן התכוונה לרדת עם הנשיקות לאיזור הצוואר שלו אך הוא עצר אותה ואמר ״אם תעשי את זה לא יוכל לעצור, וגם את עוד לא הבראת מאתמול, בואי היום נישן״ אמר וחייך אלייה. ׳צודק! מה יש לי!?׳ חשבה לעצמה ונישכבה עם הגב אליו. הוא שוב חייך ואמר ״לילה טוב״ וחיבק אותה.

*לאחר חמישה ימים*

״סגור״ אמר אד ולחץ יד למנהל חברה ליצור מכונית, כסימן שהם משתפים ביחד פעולה, אד ולורן יצאו מהמשרד והתחילו להתקדם לכיוון היציאה. ״במה הם יעזרו לנו?״ שאלה לורן סקרנית. ״בכלום״ אמר והכניס את ידיו לכיסים. ״מה? אז למה חתמתם הסכם?״ שאלה מופתעת. ״ככל שיש לי הרבה שותפים הרבה יכירו אותי וככה אני גם אתפרסם וגם יהיה לי אנשים בכל מקום, זה בסך הכל ניצול הם מנצלים אותי אני אותם, למה את באמת חושבת שאני יעזור להם?״ אמר בזלזול. ״אוקי״ אמרה ונאנחה.  ״אה! דרך אגב, אח שלי חוזר היום ובדיוק יש לו היום יום הולדת , אני רציתי לסיים מוקדם היום כדי לראות אותו״ הוסיפה שמחה שאחיה חזר אחרי שבוע שלא ראתה אותו. ״בטח, תמסרי לו מזל טוב ממני״ אמר ונכנס לרכב. ״קחי לך גם למחר חופש, עבדת טוב״ אמר ונסע. ״תודה״ אמרה אך הוא כבר נסע.

לורן הגיעה לבית של דין והכינה אותו למסיבת הפתעה, אומנם לורן מבוגרת אבל עדיין היא החליטה לחזור לעבר ולעשות לו סוג של מסיבת הפתעה רק לבד. היא הכינה עוגה וגם קישטה את הסלון הגדול, קנתה שתייה וחיכתה שהוא יבוא.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now