עונה 2 פרק 7

1.5K 90 32
                                    

״נעים להכיר... שמי z, ואני רוצה את המוות שלך״ חייך אליו האיש שהתגלה כz. ״לא זכור לי שאני מכיר אותך או אי פעם עשיתי לך משהו״ אמר רזיאל. ״אתה לא מכיר אותי... אבל אתה הרגת את הבוס שלי״ אמר עצבני. ״אבל רגע! לפני שנתחיל! מי את לעזעזל?״ שאל z לא מבין מה ילדה עושה אצלו במבנה. ״החיילים שלך תפסו גם אותה״ אמר רזיאל. ״תסלחי להם מתוקה הם חדשים... אבל גם ככה את תמותי, אז זה כבר לא משנה אם תסלחי להם״ אמר והתקדם אליו. ״שלא תעז לגעת בה! יש לך עסק איתי ולא איתה! היא בכלל לא קשורה לזה!״ צעק רזיאל וניסה להעביר את תשומת הלב של z אליו, שלא יעשה שום דבר לסאם. ״אבל אם אני אשחרר אותה... היא תזיק עזרה... ואז ימצאו אותנו... ולא באלי שזה יקרה כל כך״ אמר ושיחרר אותה מהמוט אך ידיה עדיין קשורות. ״קחו אותה ותתפטרו ממנה, את הגופה תזרקו איפשהו״ אמר z לאחר שהחיילים שלא שלקח אותה. סאם נורא פחדה, היא נלחצה פעם ראשונה היא בסיטואציה כזאת מפחידה, היא לא עשתה שום דבר ועל זה היא תמות? חוץ מזה z אומר ברצינות. לפני שהחייל הוציא את סאם מהחדר סאם התסכלה על רזיאל במבט של ״אני לא רוצה למות, תעזור לי״ ורזיאל יכל לראות את הדמעה שירדה מעיניה. ״תשחרר אותה אני אמרתי! היא לא עשתה שום דבר!״ צעק רזיאל וניסה להשתחרר. אך לא הצליח. ״אתה זוכר את רן? זה שהרגת?״ שאל z בחיוך והתכופף אליו.

״תשחרר אותי! לא עשיתי שום דבר!״ צעקה סאם וניסתה להשתחרר ממנו בזמן שהוא מושך אותה למקום כל שהוא. ״תשתקי!״ אמר האיש. ״אמרתי! תעזוב! אותי!״ צעקה ונתנה לו בעיטה לאיבר הפרטי שלו, הבעיטה הייתה חזקה ככה שההוא התקפל מכאבים ושיחרר ממנה. סאם שיחררה את החבל שקשר את ידיה ומייד רצה למקום כלשהו, לא לאותו חדר שהייתה עם רזיאל כי אם היא תבוא לשם אז אין שום צ׳אנס שהיא תצליח לשחרר את רזיאל, לכן היא מחפשת רעיון איך לעזור לרזיאל. קליטה לא הייתה במקום הזה לכן היא לא יכלה להתקשר למשטרה. באותו הזמן z כיוון לראש של רזיאל כבר אקדח והיה מוכן לירות בו עד ששניהם שמעו את סאם מהרמקולים שבכל חדר. ״החיילים שלך חדשים מידי, אתה לא מקצועי מספיק״ אמרה סאם. ״מה היא אמרה?״ שאל z והתחיל להתעצבן שהיא מדברת ככה, כמו שסאם חשבה זה עיצבן אותו. ״אני בקומה הרביעית...זה רק עיניין של זמן מתי אני יצא מפה ואז אלך למשטרה, והם ימצאו אותך, כי בטח גם להסתתר טוב אתה לא יודע״ אמרה ונתקה את המיקרופונים. ׳יופי... עכשיו באמת הלך עליי!׳ חשבה לעצמה לחוצה.

״בך אני אטפל אחר כך״ אמר z לרזיאל ויצא מהחדר. Z עלה למעלה לקומה הרביעית והחל לחפש את סאם. ״ילדה.... איפה את?״ שאל כשהוא מחזיק אקדח בידיים. ״אחרי המילים שלך את תמותי בכאבים״ הוסיף שנית. סאם יכלה לשמוע כל מילה במילה, ידיה רעדו והיא נורא פחדה, היא החזיקה את עצמה ולא הוציאה מילה. ״ילדונת...״ קרה z בקול של רוצח. סאם התכוונה להציץ טיפה אך היא השמיעה רעש כי הזיזה בקבוק שהיה לידה. ׳שיט!׳ חשבה לעצמה ובסופו של דבר לא הציצה. ״היי מתוקה״ אמר z שנעמד מהצד, סאם נבלה והתכוונה לברוח אך הוא תפס את שיערה ומשך ככה שהיא נפלה על הרצפה. ״ומאיפה בא מילדה כזאת קטנה האומץ?״ שאל אותה. ״אח שלי לימד אותי לא לפחד מאף אחד״ אמרה בחיוך. ״חבל... כי צריך לפחד... פחד עוצר כשצריך אבל אותך הוא לא עצר ואת אמרת מילים שגרמו לי מאוד להתעצבן״ אמר האיש ותפס את שיערה. ״אמרתי את האמת, החיילים שלך אפילו לא הצליחו לתפוס ילדה, זה כל כך לא מקצועי״ אמרה והוא סטר לפניה, בחוזקה חזקה. ״סתמי את הפה שלך״ אמר. סאם השפילה את מבטה בגלל שנורא כאב לה, פעם ראשונה היא מקבלת סטירה בפנים שלה. ״תהרוג אותי וזהו״ אמרה והחזירה את המבט שלה אליו. ״בשמחה!״ אמר וקם, האיש כיוון את האקדח אלייה ואמר ״מילים אחרונות?״ בחיוך. ״תשרף בגהנום״ אמרה. ״אל תדאגי יש לי כבר מקום שמור שם״ אמר. סאם עצמה את עינייה והדבר היחיד שהיא חשבה לעצמה זה ״אורי״. האיש התכוון לירות בסאם עד שהרגיש שמישהו שם אקדח בראש שלו.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now