פרק 11

3.2K 120 15
                                    


לאחר שרזיאל קרא את המכתב הוא היה בהלם, הוא התחיל להתנשף בכבדות רבה, הוא היה מבולבל ולא הבין שום דבר. ״תמצא את לורן עכשיו!״ אמר לאדם עצבני וההוא הלך במהירות כי ראה שהוא מתעצבן. ׳מה זאת אומרת, לעזוב ככה? מה יש לה פתאום? לעזוב
לאן?׳ חשב לעצמו והתהלך במשרדו הלוך חזור ככה עד שאדם נכנס ואמר שראו אותה בפעם אחרונה בשדה תעופה, רזיאל בלי לחשוב פעמיים נסע לשם במהירות רבה, הוא מאוד דואג לה, הוא לא יכל לחשוב על כך שאהבת חייו עזבה אותו עם הילד העתידי שלהם. כשהגיע לשם הוא בדק אצל המזכירות. ״זה מראה שלורן עזבה את הארץ לפני שעה, היא כרגע בטיסה, אבל אין נתונים לאן היעד״ אמרה המזכירה. ׳לא לא לא לא לא! את לא עושה לי את זה! איפה את לורן?!׳ חשב לעצמו. הוא ניסה כל היום להתקשר אלייה אך היא לא ענתה. רזיאל החליט לנסוע לאח שלה, כי חשב שהוא יודע משהוא על זה, בנתיים אדם מנסה למצוא לאן לורן טסה, וכמובן שהוא לא יצליח כי האנשים של רן דאגו שאף אחד לא ידע או ימצא.

רזיאל הגיע למשרדו של דין ובא לפתוח את הדלת אך דין פתח אותה ושניהם עמדו אחד מול השני. ״איפה לורן?״ שאלו באותו הזמן, שניהם הבינו שהשני לא יודע איפה. ״אתה יודע משהוא על הטיסה?״ שאל רזיאל ונכנס לבפנים. ״טיסה? איזה טיסה? היא שלחה לי מכתב, ושם היא רשמה שהיא עזבה לכמה זמן, וזהו, חשבתי אתה יודע, רציתי לבוא אלייך״ אמר דין מבולבל. ״גם לי היא שלחה, בדקתי בשדה תעופה ואמרו שהיא עזבה לפני כשעה, אבל לא רשום לאן, סעמק״ אמר עצבני. ״חודשיים! פאקינג חודשיים הייתם ביחד! מה הרס הכל?״ שאל דין. ״היא.... היא גילתה שאני הייתי הורג אנשים.... ו.... מייד עזבה ולא ראיתי אותה יותר״ אמר עצוב. ״ידעתי שזה יקרה! אני ידעתי שמשהוא לא טוב יקרה! היא מאוד רגישה לגבי זה! פאק! איפה היא עכשיו לעזאזל?״ התחרפן דין. ״יכול להיות שאני יודע מי קשור לזה״ אמר רזיאל וחשב על בן אדם אחד ספציפי, רן.

הוא הגיע למקום של המאפייה של רן, זה מבנה גדול וזרוק, שבו הוא מבלה חצי יום, רזיאל צעק וחיפש אותו ללא פחד, ולא התלבטות, לורן כל כך חשובה לו שהוא לא רואה אף אחד ויעשה הכל בשביל לדעת מה איתה. ״רן!״ צעק בכל כוחו, לאחר כמה שניות רן יצא. ״עברה רק שעה וחצי.... וכבר גילתה.... למרות שביקשתי ממנה לא לשלוח לך פתקים, אבל היא לא הקשיבה...״ חייך. ״יא בן זונה אחד, אתה קשור לזה?!״ צעק שוב בעצבים, אפילו לא מתחייס לאנשים של רן שמקיפים אותו. ״אתה באת לפה, בידיעה שאנשים שלי פה, אתה עד כדי כך אמיץ?״ שאל בזלזול. ״אתה והאנשים שלך על הזין שלי, עכשיו דבר״ דרש ממנו. רן נאנח בעייפות ואמר ״יכול להיות שכן שכנעתי אותה, זאת אומרת... גיליתי לה דברים על חבר שלה, כנירא היא לקחה את זה יותר מידי קשה ועזבה אותך״. רזיאל לא הגיב, הוא ידע שאם הוא יגיד משהוא רן יעביר נושא.

שיעור אהבה || הושלםWhere stories live. Discover now