BAB 18 🔞

45.6K 392 10
                                    

Hazrell pov,

Dia menoleh ke arahku dan bercekak pinggang. Mataku terbuntang.

Kesan daripada peluh akibat menari tarian ayda jebat itu, membuatkan baju putih yang dipakainya sekarang menampakkan bra merah didalam baju itu. Seksi aumm.

Ehh, apa yang aku fikir ni. Aku menutup mataku dan menggeleng laju.

"Apahal kau geleng-geleng ni?" tanya dia dan mendekatiku.

Aku membuka mataku. Aku terkedu seketika, aku boleh nampak saiz emm.. saiz tetek dia.

Saat aku menyedari yang dia berada dekat sangat dengan aku. Aku terus mengundur kebelakang. Semakin aku menjauhinya, semakin dia mendekatiku.

"Abang oi, kenapa ni? Muka aku macam hantu ke sampai kau nampak takut ni?" tanya dia gelisah.

Aku menggeleng laju dan berlari ke ke anak tangga. Tangga aku daki pantas namun masih berhati-hati. Dia turut mengejar di belakang. Alahaii, tolong jangan dekat Aurine. Aku bukan manusia yang takde nafsu.

Sebaik sahaja tiba di hadapan bilikku. Aku pulas tombol pintu dan segera masuk.

Dia menghalangku dari menutup pintu bilik. Aku cuba menolak pintu itu sekuat mungkin, tapi tak berjaya. Aku tak tahu dia guna kudrat apa sampai kuat macam ni.😅Sekali dia tendang pintu, terus terdorong aku belakang walaupun tak jatuh.

"Kenapa dengan kau bang? Kenapa kau lari? Aku buruk ke? Or kau nampak something like ghost? Tell me abang !" tengking dia, dia tampak marah sangat. Tapi ada ke hantu siang-siang hari ni?

Muka dia merah-merah membuatkan aku semakin bernafsu. Aku terus menolaknya ke atas katilku. Aku menindih tubuhnya. Aku mendekatkan wajahku pada lehernya yang putih melepak itu. Macam tepung.

Haruman honey dew dari lehernya membuatkan batang aku mencanak naik.

Author~ Author dah warning tau. So, it's up to you nak teruskan baca part ni or not😉

Aku menciumnya dari paras leher hingga ke pipi mulus nya.

"Hazrell..." panggilnya dengan nafas tersekat-sekat. Panggilan darinya aku abaikan disebabkan nafsu yang menguasai diriku.

Buah dadanya yang turun naik membuatkan aku semakin geram untuk menyentuhnya.

Aku usap lembut buah dadanya. Aku lekapkan telingaku pada dadanya. Aku dapat rasakan jantung dia yang berdegup kencang itu.

Aku menyelak bajunya, buah dadanya yang besar itu aku gomol dengan tangan. Kemudian, dengan rakus aku menghisap putingnya yang berwarna pink. Favourite para lelaki puting warna pink ni sebenarnya. Untung aku dapat jadi suami dia.

"Hazrell stop..." dia menyuruhku berhenti tapi kedengaran macam mendesah.

Aku berhenti menghisap putingnya. Aku beralih pada bibirnya pula. Bibirnya aku sambar lembut. Aku menjilat bibirnya dan menggigit sedikit sehingga dia ternganga.

Peluang itu aku ambil dengan memasukkan lidahku pada ruang mulutnya. Lidahnya aku hisap dan lagakan dengan lidahku. Dia tak membalas. Tapi dia juga tak tolak. Matanya terpejam seakan mula menikmati ciumanku.

"Astaghfirullah, Hazrell ! Aurine !"
Jeritan mummy menghentikan perlakuan aku. Aku dan Aurine berpaling ke arah pintu bilik.



Vote3😢😉

Dia Lelaki Mask Hitam ?? (𝕮𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊) ✔✔Where stories live. Discover now