BAB 33👅🔞🔞🔞🔞

51.4K 354 8
                                    

Warning🔞🔞Jangan cakap author tak warning. 🔞

Aurine membuka matanya. Kepalanya yang berdenyut dia pegang sebentar. Hazrell yang tidur di sebelahnya dia renung. Aurine mendekatkan wajahnya pada Hazrell. Haruman Hazrell menusuk hidungnya. Bau yang sama seperti bau lelaki mask hitam. Menenangkan. Aurine mencium dahi Hazrell.

"Aurine akan cuba cintakan Haz seperti Haz cintakan Aurine. Maafkan Aurine sebab selama ni, Aurine kejar cinta orang yang Aurine sendiri tak kenal. Maafkan Aurine for all what i have done to you."

Aurine mengusap rambut Hazrell dan ingin mencium bibir Hazrell. Tapi sebaik sahaja Hazrell membuka matanya, Aurine segera menjauhkan wajahnya.

Hazrell dengan pantas memegang pipi  Aurine dan mencium bibir Aurine lama. Dari ciuman yang lembut, lama-lama menjadi ciuman yang penuh dengan nafsu. Hazrell dengan rakus memasukkan lidahnya kedalam mulut Aurine. Bibir Aurine digigitnya perlahan.

"Emphhh emphhh." nafas Aurine tidak teratur apabila Hazrell meramas breast Aurine.

Hazrell melepaskan bibir Aurine dan menyelak baju Aurine. Bra Aurine dibukanya. Dia menghisap payudara Aurine seperti bayi yang kehausan.  Aurine mendesah kesedapan.

Sesekali Hazrell menggigit lembut nipple Aurine. Aurine menjerit halus kerana sakit bercampur sedap. Hazrell membaringkan Aurine.

Hazrell membuka seluarnya dan seluar Aurine. Seluar dalam Aurine dan boxer nya dicampak ke lantai. Batang Hazrell yang besar dan panjang itu diletakkan pada miss v Aurine. Dia bermain-main di sekitar  lubang Aurine.

"May i?" soal Hazrell terlebih dahulu sebelum menusuk pedangnya ke dalam lubang Aurine.

Aurine tersenyum dan mengangguk. "I'm yours tonight." Aurine merangkul erat leher Hazrell dan mengucupnya. Hazrell yang teransang terus memasukkan batangnya ke dalam lubang Aurine.

"Awhhh, slow sikit please." pinta Aurine. Air matanya hampir mengalir.

Hazrell mendayung perlahan-lahan.
Aurine menjerit nikmat. "Ahhh sedap ahhh sakit ahh sedap Hazzzz!!!"

Hazrell mendayung laju sambil membuat love bites di leher putih milik Aurine. Aurine mengusap belakang leher Hazrell dan mengemut batang Hazrell.

"Ahh ahh sedap sayang." desah Hazrell.

Aurine cuba mengubah posisinya. Dia menaiki tubuh Hazrell perlahan-lahan seperti kucing hendak mengawan. Kini gilirannya pula memainkan peranan. Aurine memasukkan batang Hazrell ke dalam mulutnya dan mula menghisap.

Hazrell ternganga apabila melihat Aurine yang berkelakuan begitu. Woww sexyyy.

Selepas selesai mengulum batang Hazrell, Aurine memulakan aktiviti sorong masuknya ke dalam lubang. Hazrell memejam mata menikmati permainan yang Aurine lakukan. Hazrell meramas tetek Aurine dan mengerang nikmat setiap kali dia cuming.

Dia Lelaki Mask Hitam ?? (𝕮𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊) ✔✔Where stories live. Discover now