BAB 29 (18+)

34.3K 343 12
                                    

Cuppp

Aurine tergamam. Hazrell cium Aurine dekat bibir? Beraninya!
Sebaik sahaja Hazrell melepaskan tautan di bibir Aurine. Terus dia membisikkan sesuatu di telinga kanan Aurine. "I love you."

Jantung Aurine mengepam laju. Bisikkan Hazrell benar-benar mengusik hatinya. Sama seperti lelaki mask hitam menyentuh hatinya. 'Ya Allah, aku tak jatuh cinta sekali lagi kan?' getus hati Aurine sambil memejamkan matanya.

Aurine menggeleng kepala perlahan lalu membuka matanya. Hazrell sudah hilang dari pandangannya. Aurine menoleh ke kiri dan kanan.

"Ehh mana Haz? Hmm, aku berangan ke tadi?" Aurine berbicara sendirian. Dalam otaknya penuh dengan tanda tanya.

Aurine menutup mukanya dengan kedua-dua belah tangannya. "Ya Allah, macam manalah aku boleh berangan mamat tu kiss aku and cakap i love you." Aurine tergelak kecil.

Hazrell pov,

Aku baring di atas katilku dan tersengih memikirkan tentang hal tadi. Hal di mana aku mencium bibir Aurine dan membisikkan perkataan i love you di telinganya.

Aurine..Aurine..kalau lah kau juga cintakan aku. I will be the happiest man in this world.

Tapi..kau tak cintakan aku. Kau cintakan lelaki mask hitam. Walaupun lelaki mask hitam itu aku, tapi itu tak bermakna kau akan terima aku lepas dapat tahu perkara sebenar.

Keesokkan harinya,

Aurine pov,

Aku menggeliat malas sebelum aku bangun dari katilku. Mulut yang menguap aku tutup dengan tangan kanan. Tuala mandi aku capai sebelum masuk ke dalam bilik mandi.

Aku masuk ke dalam tab mandi sejurus pancuran air mengalir dalam tab. Kepalaku sandar pada tab mandi itu. Air mula memenuhi tab dan membasahi seluruh tubuhku kecuali kepalaku. Air yang suam-suam kuku itu membuatkan aku terbuai seketika.

30 minit kemudian,

Tiba-tiba pintu bilik mandiku dibuka. Aku membuka mata dan memandang manusia yang terbeliak memandangku. Kami menjerit serentak.

Ahhhhhh

Hazrell cepat-cepat menutup matanya dan memusingkan badannya ke belakang.

Aku pantas keluar dari tab mandi dan mencapai tuala yang elok tergantung. Aku membalut tubuhku sebelum bergerak ke arah Hazrell.
Tubuhnya aku pusingkan menghadapku.

"Kenapa masuk bilik Aurine tak ketuk pintu dulu? Haz ni melampau tahu tak !" marahku kepadanya.

"Err, Aurine. I'm so sorry. Haz sebenarnya risaukan Aurine. Yelah, Aurine lama gila kot dalam bilik mandi tu. I thought you pengsan. Aurine kan selalu pengsan."

Aku meraup wajahku. Haishhh, risau tak bertempat.

"By the way, Haz dah ketuk pintu bilik Aurine. Aurine je yang tak dengar sebab duk dalam bilik mandi lama sangat. Emm, Haz minta maaf once again ok." katanya lagi.

"Hmm, yelah. Only this time i forgive you. Now, get out."

Dia mengangguk faham sebelum keluar dari bilik mandiku. Aku menjenguk ke luar bilik mandi. Jam di dinding aku pandang sebelum menutup pintu bilik mandi.

Shit!! Aku kena cepat-cepat mandi dan bersiap sebelum terlambat pergi kerja. Even aku ni ceo syarikat sekalipun but aku tetap kena punctual. Masa itu emas !!

Dia Lelaki Mask Hitam ?? (𝕮𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊) ✔✔Where stories live. Discover now