BAB 34🔞🔞

57K 352 10
                                    

Hazrell pov,

Aku tersenyum memandang Aurine yang sedang lena. Tubuh bogel Aurine aku rapatkan pada tubuhku. Akhirnya aku dapat cinta dan dara Aurine. Aku bahagia. Semoga hubungan ini berkekalan. Aku tak nak berpisah dengan dia.

Aurine yang terjaga terus mencium dada bidang aku. Aku terasa disayangi diperlakukan begitu. Dia memeluk pinggangku dan menghisap dadaku lembut. Dia meninggalkan kesan love bites di dadaku. 💋💋

Aku mengusap belakang Aurine dan mencium ubun kepalanya. Dia kemudian mendongak memandangku dengan senyuman paling manis. "Cop mohor ini tanda hubby milik sayang tau."

Aku ketawa kecil. Patutlah awal-awal pagi lagi buat love bites.😂
Aku mengusap pipinya dan mencium bibirnya. "I'm yours forever."

"Hubby jom satu round lagi." ajaknya sedikit merengek.

Sebaik sahaja mendengar rengekannya itu, batang aku terus mengeras sehingga dia merasa bonjolan terkena di perutnya.

Dia tersenyum kemenangan dan memegang batangku. "I know that you want me also. "

Aku terus menindihnya dan memasukkan batangku ke dalam lubang sempitnya. Walaupun dah banyak kali kena tusuk dengan aku semalam, lubang dia tetap ketat.😻
Aku menjilat di sekitar lehernya. Dia mengusap belakangku dan mendesah kuat.

Skip,

Aurine pov,

Setelah selesai mandi wajib dan memakai pakaian, aku segera turun ke dapur dan membuka peti sejuk. Daging lembu yang dibekukan aku keluarkan. Disebabkan hari ini aku dan Hazrell ambil cuti, jadi.. aku rasa aku nak masak special untuk dia. Aku nak jadi isteri yang  baik untuk dia.

Sesekali aku menjerit kecil kerana ngilu di miss v aku. Ni sebab main banyak round ahh ni.

Aku meneruskan aktiviti menyediakan bahan masakan. Seusai membersihkan daging dan memotongnya kecil. Aku segera mengupas bawang merah dan bawang besar.

Sewaktu aku sedang menghiris bawang-bawang itu, Hazrell datang memelukku dari belakang. Aku terkejut dan terhiris sedikit jariku.😿Nasib tak terpotong sampai putus.🙀 "Auchh!" aku terjerit kecil.

Hazrell yang melihat menjadi kelam kabut. "Alamak, sorry sayang." Hazrell segera membasuh tanganku di singki dan mencari kotak first aid.

Setelah Hazrell selesai membalut jariku, aku mengucapkan terima kasih kepadanya dan mengucup bibirnya sebentar. "Sayang nak goda hubby ehh? Nak make love lagi ke?" ujar Hazrell dengan nada menggoda.

Aku menepuk dahiku. "Hubby ni fikir jauh betul lah."

"By the way, hubby lah yang nak goda sayang." kataku sambil ketawa.

"Asal pula?" tanya Hazrell dengan dahi yang berkerut. Alahai comel je rasa. 😂

"Hubby bercakap dengan suara yang menggoda sangat. Halussss je dengar."

Hazrell ketawa lalu membawa aku ke dalam dakapannya. "I love you sayang." Hazrell berbisik di telingaku dan menggigit halus.

"I love you too." aku membalas sambil merenung matanya lama. Cantik mata dia. Warna biru.

"Hubby.... " panggilku manja.

"Iye sayang."

"Bila nak lepaskan sayang?" tanyaku sedikit rimas.

Mata Hazrell membuntang dan mengemaskan lagi pelukkan. Kepalanya ditongkat pada bahuku.  "Apa ni sayang? Kita dah khawin bertahun-tahun sayang. Semalam baru je kita buat sex. Takkan hari ni sayang dah nak cerai dengan hubby. No! Hubby taknak cerai.
Sayang..  please jangan tinggalkan hubby. I will do anything for you sayang. Just name it." Hazrell memandangku. Matanya  kelihatan merah dan berair. Takkan lah dia menangis? 😿

Aku menggeleng perlahan. Aku cakap benda lain, dia pergi faham benda lain! Aduh, pening.

"Bukan itu maksud sayang hubby... Sayang bukan suruh hubby ceraikan sayang. Sayang sebenarnya nak hubby lepaskan pelukkan ni. Sayang nak memasak ni hubby. Nanti hubby lapar pula kalau sayang tak memasak." terangku.

Hazrell tersengih malu dan melepaskan pelukkan. "Ohh, cakaplah awal-awal. Buat hubby saspen je sayang ni tau! Hubby takut sangat bila sayang cakap macam tadi tu."

"Baguslah. At least sayang tahu yang hubby ni... cintakan sayang betul-betul sebab tu hubby takut kehilangan sayang." aku mengenyitkan mata kepadanya dan mula menyiapkan bahan lain untuk dimasak.



Gaizz.. Author nak minta tolong korang follow ig baru author boleh😓
Sendu sangat ni tgk follower kt ig.

@mierrawr_

Ni ig author👆👆

Tolong follow tau, nanti author followback. 🙏🙏

Dia Lelaki Mask Hitam ?? (𝕮𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊) ✔✔Where stories live. Discover now