BAB 36

31K 330 8
                                    

Setelah penat bertarung di atas katil,
akhirnya Aurine melentokkan kepalanya di atas dada tough Hazrell. Tangan Aurine bermain-main dengan dada Hazrell yang tough itu.

"Sayang....." panggil Hazrell meleret sambil bermain dengan rambut Aurine yang panjang beralun itu.

"Ye hubby...." sahut Aurine juga meleret.

"Hubby rasa kan, hubby nak 3 round lagi. Baru cepat kita dapat baby." Seloroh Hazrell lalu ketawa.

Aurine pantas bangun dari badan Hazrell dan menepuk perut Hazrell yang mempunyai sixpax itu. Nak cubit tak ada isi..isinya semua keras-keras.🥵🤣

"Hubby ni, sayang penat tau tak!" Marah Aurine seakan merajuk. Yelah, dah banyak round buat tadi, takkan tak cukup?!

Hazrell ketawa kecil. "Hubby gurau je sayang oii. Hehehe, actually hubby kan..nak suruh best friend hubby uruskan company hubby buat masa ini. Nanti bila anak-anak kita dah besar, hubby nak bagi diorang handle."

"Ohhh, habis tu hubby nak kerja apa?"

"Hubby nak uruskan syarikat daddy. Hubby kesian tengok sayang. Balik lewat malam, sampai tak menyempat nak rehat. Mujur hari ni sayang cuti, boleh juga lah kita buat banyak round kan😂." Sempat lagi Hazrell mengusik.

"Hahaha, habis tu sayang nak kerja apa?" Soal Aurine.

"Sayang kerja puaskan hubby lah."😋😍
Hazrell meramas payudara Aurine. Maklumlah masing-masing masih berbogel.
Aurine tersenyum malu lalu memeluk Hazrell.

Skip,

Aurine berjalan berpimpingan tangan dengan Hazrell memasuki syarikat yang besar itu. Tujuannya datang ke syarikat bersama Hazrell, adalah untuk memperkenalkan Hazrell kepada pekerja-pekerjanya.

Aurine menepuk-nepuk tangannya apabila tiba di hadapan bilik kerjanya. "Ok guys attention please!" Para pekerja mula mendekati Aurine untuk lebih fokus.

"Start from today, Encik Hazrell akan mengantikan tempat saya as Ceo this company...saya harap kamu semua boleh beri kerjasama. Any question?"

"Habis tu Cik Aurine nak pergi mana?" Soal Isya, PA Aurine yang bakal menjadi PA Hazrell.

"Dia tak pergi mana-mana, dia duduk rumah je layan saya." Hazrell tersenyum lalu memeluk pinggang Aurine. Aurine menutup mukanya yang sedang malu. Semua pekerja di situ tersenyum dan ada juga yang ketawa.

"Bestnya kalau dapat khawin." Kata Fiqi, iaitu tunang Isya. Fiqi merupakan accountant di syarikat ini.

"Memang best, sebab tu awak kena khawin awal-awal dengan Isya tu Fiqi." Usik Aurine.

"Kalau macam tu hujung bulan ni saya terus khawin dengan Isya." Kata Fiqi, memang dia akan memperisterikan Isya pada hujung bulan ni pun.

"Hahahaha, jangan lupa jemput." Pesan Hazrell.

"Ehh mestilah jemput. Takkanlah tak jemput boss sendiri😂.."

Skip,

Aurine memasuki keretanya untuk pulang ke rumah. Tiba-tiba ada seorang lelaki yang memakai hoodie dan mask hitam sedang berdiri di belakang keretanya. Aurine tersentak apabila matanya tertancap pada cermin pandang belakang itu.

"Lelaki mask hitam??" Aurine pantas membuka pintu kereta, lelaki itu segera melarikan dirinya. Aurine mengejar lelaki itu sehingga ke lorong belakang restaurant.

"Mana dia pergi ni?" Mata Aurine meliar mencari lelaki mask hitam tadi.

"Cepatnya dia lari. Macam kelibat je!Hurmm, ke aku salah tengok?" Aurine berfikir sendiri lalu mengeluh berat. Dia memusingkan badannya dan bergerak pergi ke keretanya tadi.






Dia Lelaki Mask Hitam ?? (𝕮𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊) ✔✔Where stories live. Discover now