9. Malu

6.3K 48 0
                                    

"Aina!!!! Aina!!!!" Luqman Muiz memanggil-manggil Aina. Tetapi Aina buat-buat tidak mendengar. Dia cepat-cepat masuk ke dalam bilik yang perlu dikemasnya. Luqman terus berlari mengejar Aina. Sempat ditolaknya pintu yang hendak ditutup Aina.

Aina terkejut.

"Awak tak dengar saya panggil awak?" Luqman Muiz merenung tepat ke arah mata Aina.

Aina tunduk.

Luqman Muiz mulai merapatkan wajahnya dengan wajah Aina. Aina cuba berundur bila dirasakannya lelaki itu semakin hampir merapat ke tubuhnya. Berundur setapak demi setapak sehinggalah kakinya terhenti di bucu katil. Luqman Muiz tersenyum. Nafsu syahwatnya naik bila berhadapan begini dengan wanita idamannya. Aina terduduk di katil itu. Luqman semakin merapat dan sambil tangannya menolak perlahan bahu Aina sehingga Aina terbaring. Entah kenapa Aina tidak menolak. Diturutkannya sahaja. Sebaik sahaja tubuh Aina terbaring, Luqman Muiz pun naik ke atas badan montok Aina. Direnungya lagi mata indah Aina. Aina mengetap bibirnya. Luqman Muiz tidak dapat menahan nafsunya. Dikucupnya bibir munggil Aina. Dan ternyata Aina membalas kucupan hangat majikannya itu. Dia membiarkan tubuhnya dihimpit oleh majikannya yang bertubuh sasa itu. Dia amat merindukan belaian dari seorang lelaki. Terlalu lama rasanya tidak mendapat sentuhan yang membuaikannya.

Kucupan hangat itu terlalu lama.. Membuaikan. Mengasyikkan.  Lidah mereka saling memainkan. Air liur sudah saling telan menelan.. Saling menggigit bibir sesama sendiri. Hanya desahan nikmat kedengaran.

Kringggggggggg...

Telefon bimbit Luqman Muiz berdering di kocek seluar slacknya.

"Shittttttt!!!!" Luqman Muiz geram kerana merasa terganggu. Dia cepat2 bangun dari badan Aina dan mengangkat panggilan dari ayahnya.

Aina seakan terjaga dari mimpi. Dia terus bangun dan berlari keluar dari bilik itu. Dia malu.

Luqman Muiz tak dapat berbuat apa-apa. Dia berasa bersalah kerana berbuat begitu dengan Aina.

"Aina sayang, saya minta maaf. I know You will love me too after our kisses.." Luqman Muiz mengukir senyumannya.

Masa SilamWhere stories live. Discover now