18. Buah

8.7K 45 0
                                    

"Luq.. Aaahh.. Janganlaaaa.. Ermmmm.." Desah Aina.

Ciuman mulut mereka berlangsung lama di atas katil itu. Saling pagut mesra. Luqman sangat bernafsu menikmati ciuman hangat mereka. Dengan posisi Luqman Muiz di atas, memudahkan lagi kerjanya. Kejap cium di mulut, dibawanya turun ke leher untuk menikmati aroma wangian di leher Aina. Digigit dan dihisapnya perlahan dan terjadilah beberapa tanda merah di leher Aina.

Selesai meninggalkan tanda gigitan cinta itu, Luqman Muiz kembali mengucup bibir munggil itu. Aina membalas ciuman itu dengan penuh berahi. Dia mendesah tidak henti.

"Aaaahhhh.. Ermmmmm.. Errrmmmm.."

Semakin bernafsu Luqman Muiz mendengarnya.

Tangan kanannya yang mengusap-usap  leher Aina diturunkan perlahan-lahan ke bahagian dada Aina. Dimainkan tangannya di atas dada Aina yang membusung itu. Jarinya dimasukkan di celah lurah montok Aina.

Ciuman mereka masih mereka nikmati. Jari nakal Luqman Muiz mulai menguis bijian kecil yang nampak keras itu.

"Armmmmmm.. Ahhhhh.." Luqman Muiz melepaskan ciumannya. Direnung wajah Aina yang merah padam menahan keghairahan itu. Kali ini lebih nakal. Dicubitnya bijian mengeras itu. Menggelinjang Aina dibuatnya. Mata Aina terpejam seolah menikmati 'kerja tangan' tunangnya itu. Dicubitnya banyak kali. Dan di situlah Aina menjerit nikmat. Bijian itu semakin mengeras di balik dress ketat yang disarung Aina. Luqman Muiz belum mahu membukanya. Dia melakukan dengan perlahan-lahan dan tidak tergesa-gesa. Dia mahu Aina menikmatinya.

Dibangunkan Aina dan diarahnya duduk di celah kangkangnya. Membelakanginya. Diusap-usapnya perut Aina sambil mulutnya membuat gigitan cinta di tengkuk Aina. Dijilat telinga Aina, leher Aina dengan penuh nafsu. Aina mencengkam kuat peha berbulu Luqman Muiz.

"Luq.. Stop Luq.. Jangan.. Aahhhhh.. Ahhhhh.." Aina benar-benar menikmatinya.

Tangan kekar berbulu Luqman Muiz sudah mulai menapak di buah ranum Aina yang semakin membusung itu. Luqman Muiz tak tahan melihat pemandangan indah itu dari atas. Parit lurah dan gundukan tetek yang sekali sekala bergegar bila Aina semakin menggelinjang menikmati sentuhannya.

Diremas semahunya. Kuat. Aina semakin mendesah kuat. Aina mengangkat kedua tangannya dan merangkul leher Luqman Muiz. Dengan posisi itu, buah dada Aina lebih kelihatan menarik. Lelaki itu terus meremas kuat buah idamannya itu.

"Luq. Jangan kuat sangat. Sakit."

"Sakit ke sedap sayang?" Luqman Muiz mengusiknya.

"Besar buah sayang ni. Nak makan boleh?" Usiknya lagi.

"Luq.. Ahhh.. Sedap.."

Sengaja dibiarkannya Aina terseksa batin.

"Hisap sayang punya.. Ahhhhh.."

Tangannya masih aktif kuat meremas gundukan montok itu.

"Apa sayang? Sayang ulang lagi.." Nakalnya Luqman Muiz.

"Hisap sayang punya ni... Errrmmmm.. Aahhhhhh.."

"Luq nak makan sampai kenyang. Mari baring sayang."

Dibaringkan Aina kembali. Wajah ghairah Aina benar-benar mencabar kejantanannya.

Dikucup semahunya lagi bibir tunangnya itu. Perlahan diselaknya dress yang menutupi bukit tinggi Aina. Terpampang jelas depan matanya. Indah sungguh pemandangan. Lama direnungnya puncak bukit yang lama diidamkannya itu. Bijian kecil keras berwarna pink coklat itu membuatnya semakin bernafsu. Aina masih menggelinjang. Dress itu hanya diselak bahagian atas sahaja.

"Wow.. Puas makan desserts malam ni. Memang untung kau Luqman Muiz.. Tak silap pilih buah." Sempat lagi Luqman Muiz memuji dalam hati.

Dijelirkan lidahnya di atas puting Aina. Dibasahkan keliling puting itu. Aina menjerit kecil. Dibuatnya kejap ke kiri kejap ke kanan. Dihisap semahunya. Digigit-gigit perlahan. Aina sangat menikmatinya. Dan pada akhirnya Aina mencapai puncak kenikmatan.

"Luq, aaahhhhhhhhhh.."

Dia sudah tidak berdaya dan akhirnya terlelap.

Luqman Muiz berhenti memainkan puncak berkembar Aina. Dia tersenyum kerana sudah berjaya menawan puncak Aina.

Dia sudah mengatur semuanya. Tidak perlu tergesa-gesa kerana sudah pasti dia akan memiliki wanita itu 100 peratus tidak  lama lagi.

Ditutupnya buah ranum Aina dengan selimut. Takut jika dibiarkan terdedah, dia akan kembali bernafsu. Kasihan pada Aina yang tadi kelelahan dikerjakannya.

Dia ke kamar mandi melepaskan air nafsunya yang tertakung akibat mengerjakan separuh daripada tubuh tunangnya itu. Sambil membayangkan keindahan tubuh dan suara desahan Aina sebentar tadi.

"Tak lama lagi sayang...." Luqman Muiz tersenyum puas setelah 'selesai'.

Masa SilamWhere stories live. Discover now