57. Kena

5.8K 29 2
                                    

Malam itu Aina tewas lagi dalam dakapan Luqman Muiz.

Lelaki itu mengerjakannya sepuas-puasnya sehingga Aina terkulai kepenatan di dalam bilik hotel miliknya.

Lubang nikmat Aina dihenjutnya laju dan kasar. Tidak dihiraunya jeritan kesakitan Aina. Ya. Aina kesakitan bukannya kenikmatan. Ditamparnya kuat punggung montok Aina. Diikatnya tangan dan kaki Aina menggunakan tali bra Aina. Ibarat merogol. Aina pada mulanya dibelai lembut akhirnya bertukar menjadi ganas. Dia memperlakukan Aina seperti binatang.

Aina menangis. Dia tidak menyangka tunangnya sendiri membuatnya seperti itu.

Aina terkejut bila Luqman Muiz menyebut sesuatu yang cukup menghancurkan hatinya semasa dia menghenjut kuat Aina semasa posisi doggy style.

"Masih sedap lubang ni walaupun Nazri dah pakai banyak kali.. Siapa sedap? Luq atau Nazri??"

"Nazri pakai sayang sehari berapa kali? Kuat nafsu.. Mestilah banyak kali kan..? Mari Luq puaskan nafsu sayang malam ni. Supaya sayang tak cari batang Nazri lagi."

Aina memang terkejut bila dia menyebut "supaya sayang tak cari batang Nazri lagi"

Maksudnya Luqman Muiz sudah tahu kejadian malam di resort itu dan semasa Nazri mengajak Aina ke kondo tempoh hari.

"Luq.. Stop.. Sakit!!! Janganlah macam ni!!! Sakit Luq!! Luqman Muiz tidak menghiraukan kesakitan yang dialami Aina. Dia terus memompa masuk batangnya yang besar itu ke dalam lubang nikmat Aina yang hampir kering itu.

"Sakit ke sedap sayang?? Layan Nazri boleh, takkan Luq tak boleh.. Mana aci sayang.. Rasalah batang Luq ni.."

Aina menjerit kesakitan. Dirasakan pedih farajnya. Batang besar Luqman Muiz tak henti-henti keluar masuk. Tidak puas dengan posisis belakang, diterbalikkannya tubuh montok Aina yang 100 peratus bogel itu. Dikuaknya kaki Aina seluas-luasnya. Dihenjutnya lagi faraj yang makin kekeringan air nafsu itu. Buah dada yang menjadi kegemarannya itu dilihat terbuai-buai mengikut rentak dayungannya. Tidak tahan melihat, dia terus menghisap kuat puting Aina yang mengeras itu. Digigitnya perlahan. Sekali sekala digigitnya kuat sehingga Aina menjerit menyuruhnya berhenti.

"Luq, pedih Luq.. Sudahlah.. Sa penat.. Sakit Luq.. Stop.."

Luqman Muiz terus menghenjut Aina dan mulutnya masih menghisap buah dada Aina.

Ternyata Aina merasa nikmat bila buah dadanya dikerjakan Luqman Muiz. Lubang farajnya kembali mengeluarkan cecair nafsu.

"Dasar kuat nafsu! Sakit konon! Lubang keluar air jugak!" Kata-kata sinis Luqman Muiz sambil matanya direnung.

Luqman Muiz semakin semangat beraksi. Dia menyuruh Aina mengambil posisi atas untuk memuaskannya. Aina turut. Dia duduk di atas Luqman Muiz dan memasukkan batang besar tunangnya itu ke dalam lubang farajnya. Dia terasa senak bila merasakan batang itu masuk sepenuhnya.

Dia menggoyang perlahan kerana masih terasa senak. Tapi Luqman Muiz terus menggoyang kuat dari bawah. Aina terjerit-jerit. Matanya terpejam menahan segala rasa yang bercampur.

Luqman Muiz sempat kagum melihat Aina yang berada di atas badannya. Cantik. Sempurna tubuhnya. Putih. Buah dadanya yang bulat dan besar sangat menarik perhatiannya. Cukup pakej. Tapi bila dikenangnya kembali perbuatan Aina dan Nazri di belakangnya, dia menjadi geram. Semakin kuat digoyangnya Aina dari bawah. Tilam spring di bilik hotel itu benar-benar membantunya. Dikawalnya badan Aina supaya tidak terjatuh. Kerana dilihatnya Aina sudah tidak berdaya.

Dibaringkan Aina, ditariknya kaki ke bucu katil. Dikangkangnya lagi Aina. Dijilatnya faraj kegilaannya itu. Aina menggelinjang lemah.

"Luq.. Aaahhhhh..."

Puas menjilat biji kelentit Aina, Luq menyuruh Aina menonggeng lagi di bucu katil itu. Dia berdiri sambil menghenjut Aina.

Kali ini dia sudah tidak tertahan. Dihenjutnya Aina kuat dan laju
dan dia akhirnya melepaskan berdas-das air nafsunya ke dalam lubang nikmat Aina itu.

Aina terkulai layu dalam keadaan tertiarap. Air nafsu itu dibiarkan mengalir di cadar dan karpet bilik hotel itu.

Luqman Muiz sempat menampar kuat dan mencubit geram punggung montok Aina.

"Kalau ikutkan aku, aku kerjakan kau sampai ke pagi!!! Betina sundal!!"

Kata-kata Luqman Muiz itu timbul tenggelam di telinganya. Dia memang sudah tidak berdaya.

Tanpa disedarinya, Luqman Muiz curi-curi mengambil handphone miliknya di dalam handbag.

"Naz, Aina tunggu Naz di sini.. Hotel Mutiara bilik 304.."


##Jahatkan Luqman Muiz?? Kesian Aina. Mau tau apa jadi lepas ni? Tunggu aaaa.. Sa ksi siap dulu kerja rumah sa.. N urus anak sa k... Stay tuned gaisssss..

Masa SilamWhere stories live. Discover now