22. Lena

11.9K 35 0
                                    

Malam itu Aina cuma membalut badannya dengan sehelai kain batik lepas yang ada dibawanya. Luqman Muiz berdebar.

Aina segera berbaring dan menutup badannya dengan selimut. Luqman hanya tersenyum memerhati. Dia pun merebahkan dirinya di sisi Aina. Tidak berbaju dan hanya berseluar pendek.

Aina membelakang. Dipeluknya Aina. Ditiupnya belakang telinga Aina. Dibisiknya perlahan. "Luq nak makan buah." Aina mengetap bibirnya. Lelaki itu kemudian membalikkan tubuh Aina untuk baring menelentang di sebelahnya.

Perlahan diciumnya bibir munggil itu dan mereka terbuai dalam beberapa minit. Lidah saling julur, bertukar rasa air liur. Sekali sekala berbalas gigitan. Tangan Aina melingkar di tengkuk Luqman Muiz. Sekejap diremasnya rambut lelaki itu. Desahannya membuatkan lelaki itu semakin bernafsu.

Tangan nakal Luqman Muiz menurun ke buah dada Aina. Dileraikannya ikatan kain batik Aina itu. Tidak dibukanya habis. Dibiarkan kain batik itu mendedahkan buah dada dan perut Aina sahaja. Luqman Muiz akan cuba bertahan untuk tidak sampai ke tahap itu.

Mulutnya terus menekap di puting Aina. Dihisapnya seolah-olah dia adalah seorang bayi yang kehausan. Aina dalam kenikmatan. Aina merasakan bahagian bawahnya sudah basah.

Senjata Luqman Muiz mengeras di balik seluar pendeknya.

Aina mengangkangkan kedua kakinya. Dia seakan memberi peluang kepada lelaki itu.  Luqman Muiz tidak menyangka Aina bertindak sejauh itu. Tapi dia tidak melihat celah kangkangan Aina. Dia terus menyesuaikan senjatanya yang sudah keras di kangkangan Aina. Dia menikmati buah ranum tunangnya sambil senjatanya bergesekan di tundun faraj Aina yang hanya berlapis seluar dalam nipis berenda berwarna putih. Aina benar-benar terasa benda keras itu seakan-akan menusuk di luar kewanitaannya. Sekali sekala dia terjerit kecil bila putingnya digigit lelaki itu.

"Sayang, kita jangan buat lebih erkk.. Luq tunggu sehingga kita sah jadi suami isteri ye sayang." Kuyu mata Aina. Aina mengangguk.

"Luq nak buah sayang jer dulu. I love You sayang.." Luqman kembali mengerjakan gundukan indah itu. Aina basah. Luqman Muiz tahu. Tapi memang itulah rancangannya. Tak perlu tergesa-gesa.

Dia melakukan sepuas hatinya sehinggalah Aina mencapai kepuasan dan terlena.

Luqman Muiz berhenti menikmati buah kegemarannya itu. Dipandangnya Aina yang lena di bawahnya. Senjatanya masih menekan-nekan tundun faraj Aina. Dia bangun dan sempat melihat seluar dalam Aina yang basah. Luqman Muiz menelan air liurnya beberapa kali sebelum dia menutupnya kembali dan meluruskan kaki Aina yang luas terkangkang.



Masa SilamWhere stories live. Discover now