23. Kejutan

10.2K 33 0
                                    

Aina merasakan sejuk-sejuk di puting buah dadanya. Matanya masih terpejam. Dibiarkannya. Dia tahu kalau tunangnya itu sedang mengerjakan lagi teteknya yang montok.

Dia terasa seperti titisan ais yang mencair sedang dititiskan di atas asetnya yang bulat besar itu.

Perlahan dia membuka mata.

"Nazri!!!! Apa kau buat di sini??? Luq!!!! Luq!!!!" Terkejut beruk Aina melihat bekas kekasihnya itu sedang duduk di atas katilnya melihat dia dalam keadaan separuh bogel.

"Wo.. Rileklah sayangku Aina. Kita berdua saja dalam bilik ni. Lagipun resort ni aku yang punya. So memang wajarlah aku senang masuk bilik-bilik mana yang aku mau." Angkuhnya Nazri.

Aina pada masa itu sudah duduk bersandar di kepala katil dengan menutup tubuhnya yang separuh bogel itu. Dia menggigil ketakutan.

"Keluarlah Nazri!! Nanti Luq nampak. Janganlah buat sa macam ni. Kita sudah lama putus kan.." Entah kenapa bila berdepan dengan Nazri, airmatanya mudah mengalir.

"Aina, Luq dapat panggilan dari ayahnya. Ada kerja yang perlu dibereskannya. Petang ni dia sampailah kot. Aiii kenapa? Takkan tak puas lagi kot digomol. Kalau tak puas, mari aku puaskan." Nazri benar-benar membuat hatinya sakit.

"Keluar kau!!! Sa tia mau tingu kau lagi!!!"

"OK.. OK.. Tapi by the way, makin mantap tetek kau sekarang Aina. Rindu nak hisap." Sambil Nazri bermain mata. Senyuman sinis diukirkan. Ditinggalkannya Aina.

"Dasar jantan gila!!!!!" Teriak Aina. Dia menangis semahunya.

Dicapainya handphone di atas meja sisi. Dia membuka aplikasi WhatsApp. Dan dia membuka chat dari tunangnya.

"Sayang, Luq keluar kejap. Ada urusan. Sorry tak kejutkan sayang. Tak sampai hati."

"Sayang kalau nak jalan-jalan keluar tengok resort tu, just call kawan Luq tu ya.  Nama dia Nazri."

"Sayang jangan lupa makan. Luq dah tempahkan tu untuk sarapan pagi sayang, dan lunch nanti. Sayang tunggu jer kat bilik."

Dia terpandang sarapan pagi di atas meja kecil itu.

"Shittt!!! Nazri lah yang hantar tu!!!"

Masa SilamWhere stories live. Discover now