54. Simpati

6.3K 24 0
                                    

Mereka berciuman. Lama. Aina juga tidak dapat mengawal nafsunya. Semenjak dia melakukan hubungan badan dengan Nazri kemudian Luqman Muiz tempoh hari, dia seakan ketagih untuk mengulanginya lagi.

Dibaringkan Aina. Direnungnya setiap inci wajah Aina yang comel itu. Terlihat kesan parut di atas kening kanannya.

"Baby, bekas luka apa ni?"

"Dulu masa sa kecil, sa selalu kena dera sama bapa tiri sa. Sa kena suruh buat itu ini. Kalau sa lawan cakap dia, dia akan pukul sa. Mama sa tia berani tolong sa. Budak-budak lain seumur sa sibuk bermain, sedangkan sa sudah membuat kerja rumah. Angkat air dari perigi, cuci baju, jemur ikan masin.. Hampir semua sa buat.."

"Baby ada sekolah?"

"Ada.. Tapi sampai darjah 6 saja. Selepas tu sa pigi cari kerja sana kebun, kedai runcit. Sa tia merasa pun zaman kanak-kanak yang meriah.."

"Masa umur sa 17tahun, ada orang tua mau kena kasi kawin sama sa, sa nangis-nangis tia mau. Bapa tiri sa berabis paksa sa. Malam tu juga sa lari dari rumah. Nasib sa masih ada simpanan. Awal pagi lagi sa sudah pigi sana terminal bas. Sa naik bas pigi KK.. 1minggu sa tinggal di masjid. Sampailah sa dapat kerja di kedai runcit yang ada menyediakan tempat tinggal."

"Naz.." Aina mengejutkan Nazri yang merenungnya tapi fikiran menerawang entah ke mana.

"Aina, aku minta maaf.. Mari aku hantar kau balik.. Aku tunggu kau di luar.." Nazri bangun dari atas badannya dan keluar.

Aina masih berbaring. Kehairanan.

**Nazri.. Nazri.. Hmmmmm...

Masa SilamWhere stories live. Discover now