48. Dapat

6.8K 37 3
                                    

Dalam keadaan masih berdiri, dibukanya satu persatu butang kemeja Aina. Aina merelakan apa sahaja yang dilakukan Luqman Muiz. Lelaki itu berjaya membuka kemeja Aina. Kini push up bra hitam Aina jadi perhatian Luqman Muiz. Dibawanya Aina ke tempat pembaringan. Direbahkan perlahan Aina. Mata mereka saling berpandangan. Luqman Muiz mula membuka baju T-shirt POLO berwarna hijaunya. Aina sempat menelan liur bila melihat badan tunangnya yang sado berbulu itu.

Seperti Aina, dia juga masih berseluar.

Dia kembali ke atas badan Aina. Diciumnya lagi bibir itu. Sambil tangannya bermain-main di leher dan kemudian ke buah dada Aina yang masih berbalut bra itu. Diremasnya dari luar. Aina semakin berghairah. Remasan Luqman Muiz membuatkannya benar-benar asyik. Bibir mereka masih bertaut.

"Sayang, Luq rindu buah sayang ni."

Aina mengerti maksud Luqman Muiz.

"Tolong buka Luq.." Perlahan suara Aina menyuruh Luqman Muiz membuka cakuk branya.

"Luq tidak membuang masa. Diangkatnya sedikit badan Aina dan tangannya membuka cangkuk bra Aina yang agak ketat. Terbuka sahaja, Luqman Muiz terus mencampak bra itu ke lantai. Dibaringkan Aina semula. Direnungnya puas-puas buah mengkal ranum Aina. Aina menjadi malu. Luqman Muiz seperti khayal melihat gundukan berisi itu.

"Luq.. Hisap.."

Luqman Muiz tersenyum. "Aina memang tak tahan ni. Aku pasti dapatkan kau. Nazri boleh jer dapat kau, mustahil aku tak.."

Luqman Muiz tidak berlengah.. Mulutnya terus melahap puting Aina. Lagaknya seperti bayi yang kehausan. Dikulumnya puting Aina sambil lidahnya dimainkan. Dihisapnya kuat. Ditariknya. Digigitnya manja. Aina semakin menggelinjang.. Desahannya semakin rancak. Agak Lama Luqman Muiz mengerjakan tetek besar Aina. Dia seolah-olah tidak mahu berhenti menghisapnya.

Tangannya semakin nakal. Dia membuka butang jeans Aina. Zipnya ditarik. Lidahnya masih menjilat- jilat di puting Aina. Dimasukkan tangannya ke tundun faraj Aina. Remasan Aina d rambut Luqman Muiz semakin kuat. Ditekannya supaya mulut Luqman Muiz tidak lepas dari putingnya. Luqman Muiz terus menurut kemahuan Aina. Tangannya masih di dalam jeans Aina. Jarinya cuba mencari alur parit faraj Aina yang masih berlapis seluar dalamnya. Aina mengangkang luas pehanya. Ternyata Aina menginginkannya.

Luqman Muiz melepaskan hisapan mulutnya dari puting Aina. Dia merenung wajah Aina yang kelihatan berghairah. Aina memejam matanya.. Menggigit bibirnya sendiri. Masih mendesah-desah. Naik geram Luqman memandang keadaan Aina itu.

"Sayang nak ke?" Soal Luqman Muiz.

Aina membuka matanya perlahan. Dia mengangguk.

"Luq buka erk.." Luqman Muiz sengaja meminta kebenaran. Padahal hatinya sudah tidak sabar.

Dia bangun dan membuka seluar jeans Aina yang agak ketat. Aina mengangkat punggungnya supaya Luqman Muiz mudah menarik seluar itu. Sekali lagi Luqman Muiz menelan liur. Dia melihat seluar dalam putih Aina basah sedikit. Dia menyentuhnya perlahan. Jarinya dimainkan di alur faraj Aina yang basah itu. Aina semakin tidak tentu arah. Tangannya mencengkam cadar tilam. Semakin luas dia mengangkang. Luqman Muiz berhenti memainkan jarinya. Senjata di dalam seluarnya juga semakin mengeras.

Dia bangun menanggalkan seluarnya. Tinggal boxer lagi menutupi senjatanya yang sudah berdiri tegak itu. Aina sempat menjelingnya. Dibukanya seluar dalam Aina. Dicampaknya. Kini tubuh Aina sudah 100 peratus bogel. Luqman Muiz sempat kagum melihat kemaluan Aina yang bersih. Bulu-bulunya yang tumbuh selepas dicukur sangat menarik perhatian Luqman Muiz. Diselaknya bibir faraj Aina. Basah jarinya. Dia mencium bau aroma yang memukau itu. Dirapatkan hidungnya ke pintu faraj itu. Ditiupnya. Aina benar-benar hilang arah. Meracau-racau. Tidak jelas apa yang keluar dari mulutnya.

Masa SilamWhere stories live. Discover now