21. Geram

7.7K 36 2
                                    

"Resort ni kawan Luq tadi punyakah?" Aina bertanya sebaik sahaja Luqman Muiz duduk di atas sofa kecil yang terdapat di bilik itu.

"A'ah.. Nazri kawan Lama Luq masa kat kolej dulu. Kenapa sayang?"

"Ooooo.."

Aina sudah mandi. Rambutnya masih kelihatan basah. Dia memakai singlet putih yang sangat ketat dan berseluar panjang juga berwarna putih.

"Arrgghh.. Tak pakai bra lagi. Ni yang aku tak tahan ni." Luqman Muiz terpaku melihat kemontokan badan Aina. Puting buah dadanya jelas kelihatan. Keras. Aina sedang mengasingkan pakaian kotor untuk dihantarnya ke dobi resort itu.

"Sayang.." Bergetar suara Luqman Muiz. "Temankan Luq mandi kolam."

Aina terperanjat.

"Apa?? Malam-malam begini? Ehhh sejuk bah tu. Peduli sa! Pigilaaa Luq mandi sana dalam kamar mandi.

Luqman membuka T-shirt hijaunya di depan Aina. Aina menelan air liurnya. Bulu dada lelaki itu benar-benar membuatnya rasa kagum. Lalu dibukanya lagi seluar pendeknya. Tinggallah boxer berwarna hitam membaluti tubuhnya yang tegap itu. Aina terpegun melihat benjolan besar di balik boxer hitam itu.

"Kenapa sayang tengok macam tu..?" Luqman Muiz mulai merapatkan dirinya ke tubuh Aina.

"Luq, ehhh pigilah mandi sana." Aina Cuba berundur.

Ditariknya tangan Aina supaya memeluk pinggangnya. Aina tersembam di tubuh sasa tunangnya itu. Terasa benjolan itu di perutnya.

"Temankan Luq mandi sayang." Perlahan suara lelaki itu.

Aina menuruti permintaannya.

Mereka terjun ke dalam kolam itu. Memang airnya sejuk. Aina kesejukan. Putingnya kelihatan semakin mengeras. Nampak jelas bentuk buah dadanya yang bulat dan warna putingnya yang kecil. Luqman geram melihatnya. Dia segera berenang menghampiri Aina yang dari tadi bersandar di tembok kolam renang itu.

"Sayang, sejuk?" Soal Luqman Muiz perlahan.

Aina menggigil kesejukan. Ditariknya Aina, dipeluknya erat. Terasa puting Aina bergesel di dadanya. Semakin kemas dipeluknya. Zakarnya mula mencanak naik. Digeselnya di peha Aina. Aina semakin kuat memeluk Luqman Muiz.

"Masih sejuk? Luq dah peluk kuat ni.." Suara lelaki itu benar-benar lembut malam itu. Romantik.

"Ermmmm.. Tak. Jomlah naik." Aina sebenarnya tak tahan merasakan benjolan keras yang Luqman sengaja geselkan di pehanya yang berbalut seluar panjang nipis.

Luqman Muiz tahu. Dia terus mencium bibir tunangnya itu. Aina membalasnya. Luqman Muiz mengajak Aina masuk ke dalam air. "Sayang nak try kissing dalam air ke?" Soal Luqman Muiz. Aina hanya mengangguk.

Segera diciumnya lagi Aina dan perlahan-lahan dia membawa Aina masuk ke dalam air kolam itu. Tidak sampai seminit berkucupan dalam air, Aina sudah meronta-ronta. Luqman Muiz segera membawa Aina kembali ke permukaan air. Tercungap-cungap Aina. Luqman Muiz melihat Aina. "Alaaa.. Kesian tunang Luq ni. Marilah naik." Lelaki itu mengajak Aina naik. Matanya masih tertumpu ke arah tetek besar sang tunang. "Kejap lagi memang puaslah aku hisap sampai besok." Bisik hati nakalnya.

*************************************

"Tukarlah baju tu sayang."

"Baju tidur sa yang lain lupa pula sa kasi masuk bag." Aina menepuk dahinya.

"Tak payahlah pakai baju. Lagipun Luq teringin nak makan buah malam-malam ni." Luqman Muiz mengusik nakal.

Aina geram.

Segera dia masuk ke dalam kamar mandi untuk menyegarkan kembali tubuhnya.

"Aduiii.. Apalah sa pakai ni malam..?"

Masa SilamWhere stories live. Discover now