15. Kenangan

5.7K 35 0
                                    

"Memang gila lah si Nazri tu Aina. Lepas ni kau mesti hati-hati Aina." Sherri cukup mengenali lelaki itu. Siapa tak kenal Tengku Nazri Iskandar? Anak jutawan. Hidup penuh kemewahan. Kacak. Segak bergaya. Kereta mewah silih berganti. Teman wanita juga ibarat bertukar baju.

Aina? Entah apa yang ada dengan Aina ni? Sehinggakan Nazri terpikat dengannya. Menjalinkan hubungan yang serius. Mereka adalah pasangan yang romantik. Ke sana ke sini berkepit.

Nazri juga sanggup membeli sebuah kondominium untuk mereka tinggal bersama. Tanpa diketahui sesiapa melainkan Sherri.

2tahun menjalinkan hubungan asmara bukanlah jangka tempoh masa yang singkat. Hubungan mereka seperti suami isteri. Melakukan hubungan badan tanpa ada ikatan yang sah. Pergi ke kelab malam hampir setiap malam. Mabuk.

Aina benar-benar menyerahkan 100 peratus jiwa raga dan tubuhnya kepada lelaki yang dicintainya. Dan sememangnya Nazri lah yang merasmikan kesuciannya di usia 19tahun.

Pertama kali bersua muka dalam sebuah majlis perkahwinan teman mereka yang diadakan di sebuah hotel mewah.

Aina membuat persembahan nyanyian. Bermula dari sanalah Nazri mulai jatuh hati padanya. Nazri segera menemui Aina dan mereka pun bertukar nombor telefon. Dan pada akhirnya mereka saling mencintai di antara satu sama lain.

Dari bermadah cinta, berpegangan tangan, bersalam cium tangan, mencium pipi, mencium dahi dan mendarat ke bibir dengan ciuman kilat berlarutan ciuman yang hangat.

Siapa sangka Aina dengan mudahnya menyerahkan mahkota kesuciannya kepada kekasihnya itu.

Berasmara sehari semalam di sebuah bilik hotel.

Aina hanya membiarkan Nazri menjelajahi setiap inci tubuhnya yang montok itu.

Nazri sangat bernafsu melihat tubuh bogel Aina. Walupun ramai perempuan sudah ditidurinya, mereka berbeza dengan Aina. Aina ada sesuatu yang menarik di matanya.

Tidak dibiarkannya lama pemandangan indah itu, dia terus memulakan aksinya. Aina hanya tahu mendesah kesakitan dan kenikmatan bila zakar Nazri yang berukuran 7inch keluar masuk di lubang nikmatnya.

Keduanya puas melakukan hubungan badan.

Dan bermula pada malam itu, mereka sering melakukan seks jika ada masa terluang. Sudah tidak ada istilah segan silu bagi mereka. Dalam kereta pun mereka boleh melepaskan kerinduan.

Masa SilamWhere stories live. Discover now