🌻 | Eighteen

1.2K 192 9
                                    

Katil bergerak itu terus menuju ke bilik persalinan. Jungkook memegang tangan Eunbi dengan erat dan cemas melihat isterinya dalam kesakitan itu. Dia berharap tiada apa-apa yang akan terjadi.

Jimin, ibu dan bapa Eunbi langsung tidak dibenarkan masuk. Mereka juga cemas dan berharap. Jimin mengeluh seketika apabila dia sendiri rasa yang membuatkan dia tidak sedap hati.

Dalam masa yang sama di bilik persalinan, Jungkook memandang dan setia di samping isterinya itu. Eunbi tersenyum nipis dalam masa kesakitan itu.

" Sayang, jangan tinggalkan abang tau. " Ujar Jungkook. Eunbi tersenyum nipis dan cuba untuk bersuara. Dahi Eunbi berkerut menahan sakit yang perlu ditahan untuk berapa lamanya.

" Eunbi sayangkan Jungkook. " Ujar Eunbi dengan suaranya yang serak itu akibat penat menahan sakit. Jungkook memegang erat tangan Eunbi. Eunbi mengerang kesakitan.

-

" Jimin! " Jerit ibunya tetapi Jimin langsung tidak mendengar. Lengan sasanya itu ditarik olehnya dan serta-merta Jimin menoleh ke arahnya.

" Oh, omma? "

" Macam mana dengan keadaan dia, Jimin? " Soalnya. Jimin sekilas memandang pintu wad yang masih tertutup dan langsung doktor tidak keluar daripada tadi.

" Jimin tak tahu. Dok... "

Belum sempat Jimin berkata-kata, doktor dan juga Jungkook keluar dari wad. Wajah Jungkook masam, merah seperti menahan tangis. Jimin segera berlari ke arahnya.

" Jungkook, macam mana dengan keadaan isteri kau? " Soal Jimin.

" Jimin hyung, Eunbi... dia... "

+++

Takut tak takut tak? 😹

[√] Si Pengemis.Место, где живут истории. Откройте их для себя