🌻 | Twenty

1.7K 196 38
                                    

" Appa, Jimin oppa datang! " Ujar Ji Eun daripada ruang tamu. Eunbi dan juga Jungkook yang berada di dalam dapur sedang memasak bersama itu keluar daripada situ.

Jimin tercegat di hadapan pintu sambil membawa sebungkus plastik berisi makanan. Jungkook terkedek-kedek berlari ke arahnya. Eunbi di atas sofa hanya sekadar memerhati.

" Hyung, marilah masuk dulu. " Ujar Jungkook. Jimin hanya akur lalu masuk ke dalam rumah Eunbi dan dia tersenyum melihat Ji Eun yang sudah besar menjadi kanak-kanak periang.

" Ji Eun dah besarlah. " Jimin pergi menghampiri Ji Eun lalu memeluknya dengan erat. Ji Eun tergelak kecil lalu memeluk Jimin dengan erat. " Apa ni manja dengan oppa? "

" Ji Eun rindu oppalah sebab lama oppa tak datang. " Ujar Ji Eun sekadar merajuk. Jungkook dan Eunbi hanya tergelak memandang anak sulungnya itu. Ada-ada sajalah.

" Oppa sibuk dengan kerjalah hari-hari tapi tak pernah lupa Ji Eun. " Ujar Jimin lalu mencuit hidung Ji Eun itu dengan manja sebelum dia menoleh ke arah Jungkook.

" Jungkook, kau tahu yang abang kita dah balik sini? " Soal Jimin.

" Abang? Kita ada abang ke? " Soal Jungkook kepada Jimin.

" I mean abang tiri aku yang sekarang abang kau juga. " Ujar Jimin.

" Kenapa? " Soal Jungkook.

Jimin mendiamkan diri.

-

" Sayang, " Eunbi menoleh terus ke belakang untuk melihat Jungkook tetapi lain pula jadinya apabila bibir Eunbi dicium sekilas. Tersentak dia dibuatnya.

" Ish, terkejut sayang. " Ujarnya lalu membetulkan tali leher suaminya itu. Jungkook tersenyum malu ke arah Eunbi. Eunbi memandang Jungkook. " Kenapa pandang? "

" Alah, pandang isteri sendiri pun tak boleh. Merajuk kang. " Jungkook mencebikkan bibirnya ke arah Eunbi dan tidak pasal-pasal bibirnya itu dipukul.

" Dah, pergi kerja sana. " Baru saja Eunbi mahu beredar, Jungkook terus menarik tangan Eunbi dan sekali lagi bibirnya diragut. Mereka seakan-akan hanyut dalam ciuman lembut itu.

" Saranghae. " Ujar Jungkook.

" Nado saranghae, Jungkook. "

+ Sweet Ending +


Ending tak berapa nak gempak.

Maafkan patik. Dan akhirnya first romance fanfiction berjaya disiapkan. Thank you semuaa yang membaca.

Responlah sikit macam mana feel korang baca fanfiction ni?

[√] Si Pengemis.Where stories live. Discover now