EPILOG+Author note

2K 174 62
                                    


Kwangsoo's P.O.V

Aku lihat ke luar tingkap.Terang sungguh hari ini.Aku terlihat burung hinggap di satu dahan pokok di tepi jalan.Senyum aku ukirkan bila teringat kembali memori lama.

"Yah~Jangan nak berangan je pagi petang siang malam!"Haha hyung mencucuk pinggang aku.Aduh,sakit!Gigi aku ketap geram."Yah!Apa pandang pandang?"Jongkook hyung turut sama membuli aku.Haishh,hyung ni..Aku monyok.

"Ala..Adik nuna ni.."Jihyo nuna menggosok rambut aku membuatkan aku tersengih sebelum gosokkan itu berubah menjadi seksaan apabila nuna menarik rambut aku sekuat hatinya.Gary hyung tertawa melihat teman wanitanya membuli lelaki kacak seperti aku.

"Yah~Sudah sudahlah buli si Zirafah tu.."Sukjin hyung menyelamatkan aku.Auchh,so sweet. "Ala,hyung ni..Biarlah kita main dengan haiwan peliharaan sekali sekala."Seloroh Jaesuk  hyung kasar.

"Ahh~Hyung!!"Aku menendang tempat duduk depan dengan kaki aku yang panjang sebelum mereka ketawa berdekah dekah.

"Woi!Takyah nak seronok sangat lah!"Satu suara menyergah dari kiri aku.Aku tersengih.Ianya kumpulan Blueshot.Sejak peristiwa 736,kami yang telah menyelamatkan mereka telah menjadi rakan kongsi.

Bahkan Boyoung dan Jihyo nuna pun sudah berbaik baik walaupun Insung hyung kelihatan seperti berdendam dengan aku yang telah merosakkan wajah kacaknya itu dengan pisau lipat.Hmm..alasan yang aku bagi,ialah aku tiada pilihan lain..

Apa apa pun,kami Kumpulan Penyiasat Running,kalau berminat boleh telefon kami dan kami akan datang untuk menyiasat!SEKIAN!


Authors Note

Anyeong!!Ini penulis yang bercakap.Terima kasih atas kerjasama anda sepanjang pembikinan cerita ini dan maaf atas salah silap saya sepanjang saya menulis cerita ini.Tahun ini saya akan menghadapi SPM,sebab tu saya siapkan sebelum sekolah bermula^^

Harap dapat menulis lagi di masa akan datang.Cerita ini khas untuk Fandom Running Man!!!Woohoo!Keep running guyz.Sampai jumpa lagi,

TAMAT


DAN MASA PUN TERHENTI (Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt