Chapter seventeen

23.2K 540 2
                                    

Ellena telah selesai didandan oleh dua manusia yang begitu pakar tentang fesyen. Ellena sampai terlentok-lentok ketika rambutnya didandan membuatkan chloe dan aurora agak geram dengan tingkah laku ellena.

'Nak buat camana dah mengantukk. Yang diorang sibuk nak dandan aku buatpe?'

Thats right.

Setelah selesai sentuhan terakhir ellena berjalan menuju ke cermin untukk memeriksa dirinya.

Ohmyguccitralala. Siapa ni?

Dia pun terkejut beruk tengok dirinya sendiri.

The dress is so flawless

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

The dress is so flawless. So fuckin flawless without even need to show off her skin. Dia pusing, pose pose pose. Segala gaya digayakannya ada yg bongkok,kemut muka, dan bermacam macam lagi.

Im satissfied.

Sedang dia leka meneliti tubuhnya di hadapan cermin dan melakukan pelbagai gaya, bunyi tombol yang dipulas menangkap perhatian ellena.

"Ohmakkau setan gondol"

Semak betullah aku tengah pose baik ni. Siapa pulak mengacau ni.

Dia dengan pantas menoleh.

Janganlah emmel. Janganlah emmel. Janganlah emmel.

Setiap kali lelaki itu berada disekelilingnya, dia pasti akan berasa janggal. Dia merasakan seperti lelaki itu bencikan kehadirannya.

Dia berpusing kembali kembali ke hadapan tidak sanggup menunjukkan wajah manis itu kepada lelaki yang sudah pastinya tidak mahu melihat wajahnya.

Namun hanya kebisuan yang memenuhi bilik persalinan itu. Ellena mula tertanya-tanya. Ketika dia baru sahaja ingin menoleh........

Tangan sasa yang kuat melingkar di pinggang Ellena mengejutkan ellena. Menarik tubuh ellena erat ke tubuhnya. Ellena dapat merasakan aliran elektrik mengalir ke seluruh tubuhnya.

"Jangan toleh. Aku taknak tengok muka kau. Aku jijik. Aku nak pesan, kau jangan bagitahu apa apa kat papa kau faham tak? Kalau aku tahu siap kau. Dan masa bulan madu nanti aku nak kita bawak haluan masing-masing. Aku taknak kau menempel 24 jam dengan aku. Kalau kau sibuk dengan hidup aku siap kau!"

Ellena hanya membisukan diri mendengar setiap bait kata-kata yang keluar dari bibirnya. Lelaki itu menyatakan benci. Tetapi dari cara Emmel memeluknya, dia dapat merasakan betapa lelaki itu memerlukan dirinya. Seperti lelaki itu Memerlukan kekuatan. Lingkaran dieratkan.

Dia menguatkan hatinya untuk menoleh namun dengan pantas tangan lelaki itu menahan.

"Jangan. Aku tak layak nak tengok muka kau. Biarkan. Sekejap jee. Biarkan sekejap jee."

Ellena mengangguk.

Apa yang mengganggu hati dia ni?

Selang beberapa minit, lelaki itu menarik semula tangannya dan berlalu pergi tanpa sebarang kata.

Kenapa susah sangat nak baca hati lelaki ni?

KAU MILIK AKU! MRS ELLENAحيث تعيش القصص. اكتشف الآن