FORTY-TWO

9.3K 209 9
                                    

You got me feeling like a psycho, psycho

People keep telling us

As we fight like it's our last

But then we get along

They don't get it , It's so funny

Right psycho, psycho (Psycho, psycho)

We're fools loving each other so much (Fools, fools)

Without you I feel dizzy and sad I feel low

**********************************************************************

Lama Ellena mengunci dirinya dalam pejabat. Dia ingin menenangkan perasaannya yang semakin kuat Emmel. Benci akan hatinya yang tidak menyebelahi tuan sendiri. Dia tidak dapat memaafkan perbuatan Emmel memperlekehkan maruahnya hanya kerana ingin menyelamatkan bapanya dari jatuh sakit. Kenapa Emmel terlalu kejam mempermainkan hatinya yang lemah?

Dia mengeluh. Dia tidak kuat untuk terus bertembung dengan lelaki yang sentiasa membolak balikkan hatinya itu. Lantas dia memperkemaskan dirinya dan bersiap sedia untuk mesyuarat seterusnya. Dia melangkah keluar dan masuk ke dalam bilik pejabat. 

Keadaan mesyuarat pagi itu agak tenang dan berjalan lancar sehinggalah tiba masauntuk Emmel membentangkan pelannya dihadapan semua. Emmel kelihatan serius dan menunjukkan sisinya yang sentiasa nampak elegan ketika bekerja. Lagi sekali perhatian Ellena dialihkan dengan betapa sempurnanya suaminya saat itu. Wajah Emmel yang sentiasa mendebarkan hati perempuannya membuatkan dia terbuai dalam imaginasi yang hanya dia sahajayang tahu. Bibir Emmel yang tidak berhenti menjelaskan pelannya membuatkan Ellena menelan air liurnya membayangkan jika bibir mereka bersatu dan senyuman Emmel yang sekali sekala dipamerkan membuatkan hatinya berdebar.

"Puan Ellena? Puan !" panggilan dari pekerjanya menyedarkannya dari lamunan panjang. Dia terus menjawab dan perhatiannya kembali kepada Emmel yang menangkap Ellena merenungnya. Ellena lagi sekali merasa malu apabila Emmel tersenyum nakal sambil mengenyitkan mata kepadanya. 

"Baiklah sampai sini sahaja mersyuarat kita pada pagi ini" Ujar Emmel. Orang ramai bersurai meninggalkan bilik mersyuarat tetapi Emmel malah melangkah mendekati Ellena. Setelah semua keluar, Emmel dengan pantas mengunci pintu mersyuarat itu tanpa Ellena sedar.

Emmel pantas meraih pinggang Ellena dan memusingkan Ellena agak kuat sehingga Ellena terduduk diatas meja menghadapnya. 

Ellena yang terkejut terus cuba menolak Emmel dengan kuat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ellena yang terkejut terus cuba menolak Emmel dengan kuat. Ellena menjegilkan matanya kepada Emmel sebagai amaranuntuk tidakmelakukan apa apa yang tidak baik terhadapnya.

"Emmel ! Apa yang awak cuba buat ni hah!? Kita ada dipejabat dan tolong lepaskan saya sebelum saya menjerit" ugut Ellena. Emmel hanya tersenyum melihat Ellena yang cuba melepaskan diri namun dia lebih kuat.

KAU MILIK AKU! MRS ELLENAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu