פרק 51 - סרט

980 76 10
                                    

*הגיפ הזה הורג, איזה חמודים חחח..*

נקודת מבט כללית:

"טוב טאה, למרות שאני מת עכשיו לעשות אותך בשירותים כי זה נראה ממש טוב ומגרה ברמות, אנחנו צריכים ללכת לסרט, הוא עוד מעט מתחיל, אנחנו נאחר" ג'ונגקוק אמר לטאהיונג.

"אתה בטוח שזאת הסיבה שאנחנו נאחר?
כי אם נלך עכשיו אנחנו נספיק להגיע" טאהיונג אמר עם קצת חשד, הוא לא הבין.

"וגם יש מצב שכשראיתי אותך עם סו היון זרקתי את האוכל והשתייה על הרצפה, רצתי אלייך ועכשיו צריך לקנות חדש" ג'ונגקוק אמר במבט מצטער.

"אוווו קוקי שלי, אתה כזה קנאי קטן, במקום להניח את הדברים בצד, החלטת לזרוק אותם, החלטה מאוד נבונה, למרות שאני לא הייתי עושה את זה כי אני לעומתך הייתי חוסך בכסף" טאהיונג אמר בצחקוק בזמן שליטף את סנטרו של אהובו.

"אני ממש לא קנאי, פ-פשוט ראיתי אותך מרחוק שאתה לא רוצה את זה בדיוק כמו שאני לא, אז ההחלטה הראשונה שלי הייתה לזרוק הכל ולרוץ, כל אחד היה עושה את זה" ג'ונגקוק אמר בלחץ וטאהיונג חייך.

"פשוט תודה שאתה קנאי קוקי, לא רק אני יכול לראות את זה, כולם יכולים לראות את זה" טאהיונג אמר וג'ונגקוק גלגל עיניים בחיוך.

"בסדר טאה, אני מודה, אני קנאי, בסדר?" ג'ונגקוק אמר וצחקק.

"כן, זה בסדר, ועכשיו בוא נלך כבר כי גם בא לי לקנות הכל, אנחנו נאחר" טאהיונג אמר, ג'ונגקוק הנהן ומשך את אהובו בידו לכיוון הדוכן של האוכל.

"קוקי, אולי אני אלך לאולם כבר, אני אתקשר אלייך כשזה מתחיל" טאהיונג אמר בתמימות, ג'ונגקוק החזיר לו מבט חודר שהבהיל את טאהיונג וחיזק את אחיזתו בידו של אהובו.

"אתה ממש לא הולך להיות שם לבד, מעכשיו אתה בא איתי לכל מקום, אני לא מתכוון שייקחו אותך או שיטרידו אותך, אחרת יהיו לי רגשות אשם" ג'ונגקוק אמר לו עם קצת כעס, כשאמר את המשפט האחרון, הוא ראה את פניו המבוהלות של טאהיונג, הוא פשוט התרכך ושחרר את ידו של טאהיונג.

"אני מצטער טאה, זה בסדר, אתה יכול ללכת אם אתה לא רוצה, אני יכול להיות פה לבד" ג'ונגקוק אמר במבט מצטער, השפיל את ראשו וגירד את עורפו.

לפתע טאהיונג פשוט התנפל עליו בחיבוק, ג'ונגקוק נבהל מהחיבוק הפתאומי של טאהיונג וכשיצא מהבהלה החזיר לו גם חיבוק.

"זה בסדר קוקי, אני רוצה להיות איתך, פשוט קצת נבהלתי כי זה היה מפתיע שהסתכלת עלי ככה, וגם אני יכול להבין את הפחד שלך, אם זה היה קורה לי, גם אני הייתי פוחד" טאהיונג אמר בחיוך וחיזק את חיבוקו.

"תודה שאתה מבין אותי טאה, אני מאוד מעריך את זה" ג'ונגקוק אמר גם הוא בחיוך והתנתק מהחיבוק.

הצלת את חייWhere stories live. Discover now