פרק 52 - בקשה מוזרה

1K 76 27
                                    


נקודת מבט כללית:

"י-יום הפטירה של א-אמא שלך?" טאהיונג שאל בגמגום את אהובו מרוב ההלם.

מצד אחד הוא שמח שהוא השכיח ממנו את זה, שהשכיח ממנו את הכאב, מצד שני הוא כל כך הצטער על זה שהשכיח, זאת אמא שלו, האחת שגידלה אותו מאז שהיה קטן, האחת שחינכה אותו ודאגה לו כל ימי חייו, הוא הכיר את ההרגשה של לאבד מישהו שחשוב לך, הוא לא ידע מה לחשוב באותו הרגע, הוא התלבט בין הצדדים.

האם מה שהוא עשה זה טוב או רע?

"טאה?" קולו של אהובו קטע את רצף המחשבות האין סופית שלו והוא הסתכל על פניו.

"כן קוקי שלי? אתה צריך משהו?" טאהיונג שאל בדאגה את אהובו וג'ונגקוק חייך אליו כי ראה את דאגתו.

"את האמת שכן, אני לא בטוח שתרצה" ג'ונגקוק אמר והשפיל את ראשו.

הוא לא ידע אם אהובו יסכים לבקשה כזאת, אבל אם הוא כן יסכים, הוא לא ידע אם זה נכון לעשות את זה ביום כזה, ביום עצוב שכזה, אבל הוא חייב, הוא חייב להעלים את הכאב ועצב שהצטברו בתוך חזהו.

"קוקי, קודם כל תרים את הראש שלך, אנחנו כבר סיכמנו שאף אחד מאיתנו לא משפיל את הראש שלו, נכון?" טאהיונג שאל את אהובו בחיוך והרים את ראשו, אהובו צחקק והנהן בשקט.

"עכשיו תסתכל לי בעיניים ותגיד לי מה אתה צריך, אתה יודע שאני אעשה הכל כדי להשיג את זה" טאהיונג אמר, ג'ונגקוק נשם עמוק והסתכל עם עיניו השחורות בעיניו החומות של אהובו.

"א-אני רוצה שתשכיח מ-ממני את הכאב, דרך שאולי תחשב קצת מוזרה" ג'ונגקוק אמר בעוד שהסתכל בעיניו המבולבלות של אהובו.

"מה זאת אומרת דרך מוזרה? אם אתה מתכוון לרקוד ברחוב, אז אני לגמרי מסכים" טאהיונג אמר בחיוך וגרם לג'ונגקוק לצחקק ממילותיו.

"לא טאהיונג, התכוונתי דרך טיפה יותר נורמאלית אבל... היא אולי תהיה מוזרה בשביל שנינו" הוא אמר וטאהיונג עדיין לא הבין למה אהובו התכוון.

"קוקי, אתה צריך לפרט כדי שאני אבין, אל תדבר איתי ברמזים, תגיד לי מה אתה צריך ישר, אני מבטיח שאני אנסה לעשות את זה" טאהיונג אמר בחיוך מנחם וחיבק את אהובו, ג'ונגקוק נשאף לחיבוק והניח את ראשו על כתפו של אהובו.

"אני רוצה שנעשה אהבה, שוב" ג'ונגקוק אמר וגרם לטאהיונג לצחקק.

"קוקי, אתה יודע שאנחנו תמיד עושים את זה, למה שזה פתאום יהפוך למוזר?" טאהיונג שאל בצחקוק.

"כי הפעם אני רוצה שאתה תהיה טופ" ג'ונגקוק אמר וגם לטאהיונג לשחרר את החיבוק בהלם.

"מ-מה? מה זאת אומרת שאני אהיה טופ? אני אף פעם לא הייתי, אני לא יודע איך עושים את זה, אני גרוע, אני פוחד להכאי-" "טאה, אני באמת רוצה את זה, חוץ מזה, לא אמרת שהוסוק הראה לך סרטונים?" טאהיונג אמר וג'ונגקוק קטע אותו מלהגיד את חששותיו.

הצלת את חייWhere stories live. Discover now