PART 7 SECRET

7.9K 185 1
                                    

BROKEN INSIDE
PART 7

LL Holding Enterprise

Louis mencapai gelas berisi arak sebelum ditenguk separuh. Hatinya puas selepas membunuh orang tua angkat Laura. Baginya itu satu permulaan yang baik. Dia melemparkan pandangan ke luar cermin bilik pejabatnya.

Louis bangun dari kerusi dan tangannya diseluk ke poket seluar. Wajah yang bengis itu mula tersenyum sinis.

Laura.. Laura.. Ini baru permulaan sayang. I want to see your life like hell. Kau akan kehilangan orang yang kau sayang one by one.

Aku tak akan berhenti sampai kau mati di tangan aku! Dan semua harta kekayaan papa kau akan menjadi milik aku yang mutlak setelah kau mati nanti. Hahahaha.

Louis ketawa sepuas-puasnya. Gelas berisi arak tadi diambil dan ditenguk rakus.

Ketukan di pintu menyentakkan Louis.

“Masuk!” arah Louis kuat. Sesaat kemudian dia mula tersenyum manis apabila melihat susuk tubuh yang dia rindui. Dia meletakkan gelas ditangannya dan terus memeluk gadis itu.

Scarlet tersenyum manja. Dia membalas pelukan Louis. Tanpa segan silu Louis terus mencium bibir Scarlet dengan rakus. Kedua-duanya kini saling bermain lidah. Setelah puas berciuman, Scarlet meleraikan pelukan.

Scarlet menolak Louis supaya duduk di sofa. Louis hanya menurut. Scarlet yang mengenakan baju yang ketat menampakkan lurah gunung berserta skirt mini melabuhkan punggungnya di paha Louis. Nafsu lelaki itu  mula membuak-buak apabila melihat paha Scarlet yang terdedah.

Tangannya mula meliar di paha gadis itu. Lentok tubuh manja Scarlet membuatkan lelaki itu tidak keruan. Tangannya dimasukkan ke dalam skirt mini Scarlet dan terus menggosok pussy gadis tersebut. Er nop gadis! But wanita 😂. Scarlet mendesah perlahan.

Louis terus menolak tubuh Scarlet baring ke sofa dan menindih Scarlet dari atas. Bibirnya mula menjilat leher Scarlet. Menggeliat Scarlet dibuat begitu. Kedua-duanya makin mengganas. Baju Scarlet diselak ke atas menampakkan buah dada Scarlet yang montok. Dihisap dan diramas penuh nafsu.

Selepas kedua-duanya puas, Scarlet mengemaskan bajunya dan duduk di paha Louis. Lelaki itu tersenyum miang. Leher Louis dirangkul erat.

“I dah buat apa yang you suruh. So,when the next plan will be?” soal Scarlet sambil bermain dengan rambut lelaki itu. Louis hanya diam. Dia tahu apa yang Scarlet soalkan. Dialah yang menyuruh agar Scarlet menghuru-harakan hubungan Laura dan suaminya. Dan dia berjaya berbuat demikian. Selepas kematian orang tuanya, gadis itu dimasukkan ke hospital akibat kemurungan selepas apa yang Scarlet lakukan di rumah Dato James. Dia mula ketawa jahat.

“Kita tunggu dia bertenang dulu. Baru kita mula plan yang seterusnya.” balas Louis mendatar. Seketika kemudian,interkom pejabat Louis berbunyi.

“Tuan, ada orang nak jumpa tuan sekarang. Nak bagi dia masuk ke?” ujar satu suara di interkom. Suara secretary Louis, Linda. Lama Louis diam tidak menjawab.

“Bagi dia masuk 5 minit lagi.” ujar Louis keras. Dia tahu siapa yang ingin berjumpa dengan dia ketika itu. Louis mengangkat tangan dan mula mengusap pipi Scarlet. Matanya meliar ke segenap wajah itu.

“Sayang pergi dulu. Nanti malam kita jumpa lagi.” kata Louis sambil mengenyitkan matanya sebelah. Scarlet ketawa manja. Dia hanya mengangguk. Faham benar apa yang lelaki itu inginkan. Dia bingkas bangun dari paha Louis dan mengatur bajunya kemas. Langkah diatur lemah gemalai menggoda hati Louis.

Pintu pejabat diselak dan Scarlet terkejut melihat wajah yang terpacak di luar pintu. Scarlet tersenyum sinis. Sekilas dia berpaling ke belakang. Dan kembali memandang wajah tampan dihadapannya itu. Bahu lelaki itu sengaja di rempuh menyebabkan lelaki itu terdorong ke belakang.

BROKEN INSIDE ✔Where stories live. Discover now