- 🌻 1

1K 81 39
                                    

Chapter One

+ Annoying Neighbour +

+ Annoying Neighbour +

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

|| Jiran Baru ? ||

" Romeo ! Juliet ! Bertuah punya anak ! OMMA CAKAP JANGAN MAKAN CHIPSMORE OMMA KAN !? " Puan Byun menyinsing lengan bajunya ke paras siku . Anak tangga didaki laju menuju ke bilik paling hujung di tingkat atas .

Bilik privasi dua beradik Byun.

TOK TOK TOK !

Mijung mencubit paha abangnya kuat sehingga lelaki itu mengerang kesakitan .

" Berapa IQ kau hah !? Fikirlah cepat macam mana nak menyorok dari omma ! " badan Baekhyun digoncang deras oleh Mijung . Naik pening kepala lelaki itu .

" yaish geumanhae ! Tahulah aku nak buat apaㅡ " Baekhyun bangkit , pantas kakinya berlari anak ke arah almari . Beberapa helai selimut dikeluarkan dan dicampak pada Mijung .

Gadis itu merengus . Selimut-selimut itu dipandang dengan dai berkerut . Nak buat apa dengan selimut ni semua ?

" hoi , termenung apa lagi kau ? Ikatlah sebelum omma robohkan pintu bilik ni ! Cepat ! "

Mijung berkerut wajah . Masih tak faham untuk apa selimut-selimut ini semua .

" bahaloㅡ ehem! Ikatlah buat tali , kita keluar dari tingkap . Ppalli ! " Mijung mengangguk , pantas dia membantu abangnya mengikat selimut-selimut itu menjadi satu .

Ketukan di pintu dari si ibu yang semakin ganas di luar membuatkan jantung dua beradik itu berdegup kencang . Takut woi takut !

Satu hujung selimut diikat pada kaki almari . Langsung dua beradik itu turun keluar dari tingkap menggunakan tali yang diperbuat daripada selimut itu .

BAM !

Pintu ditendang kuat dari luar bilik . Pandangan Puan Byun yang berapi itu terhala pada Baekhyun yang sedang cuba keluar dari tingkap .

" BAEKHYUN ROMEO BYUNNN !!!! "

" TERJUN MIJUNG TERJUN CEPAT HUWAHHHH !!! "

+ × +

" tenuk ! Angkat sendirilah beg kau ni yaish ! " Jeon Jungkook merengus bila abang kembarnya itu langsung tidak memberi respon kepadanya . Lelaki itu fokus pada skrin telefonnya sambil tersengih .

Sembang dengan girls dia lah tu . Hmphㅡ

" Hoi ! "

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Where stories live. Discover now