𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧' 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 ᵗʰʳᵉᵉ

335 48 20
                                    

|𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐘𝐨𝐮 𝐌𝐢𝐧𝐞 |




Wonwoo mencapai sebatang ksyu baseball miliknya , kayu itu diangkat lalu dihala ke arah cermin yang memantulkan bayang dirinya yang kusut . Wajah yang berona merah , menahan amarah tunggu masa saja api kemarahannya boleh meletus keluar .

Prang !

Cermin itu pecah menjadi kepingan kecil .

" Sekarang nama dia lah yang selalu keluar dari mulut kau . " Wonwoo memandang Mark yang merenung Mijung sambil tersenyum . Renungannya bukan renungan bissa , tapi renungan penuh kasih .

Rahang diketap kuat saat matanya menangkap tangan Mark yang mula nak menyentuh wajah Mijung .

" Jangan sentuh ! " Tangannya dihala ke arah pintu pejabat , pintu itu terbuka luas lantas dihempas membuatkan perbuatan Mark terbantut .

Wonwoo mencampak kayu baseball miliknya ke atas lantai . Matanya memandang ke arah serpihan kaca yang bertaburan di atas lantai . Iris birunya bertukar menjadi merah gelap .

+ 🌻 +

Skip

Mijung bangkit , kepalanya yang gatal digaru sebelum dia memandang ke arah tubuhnya yang masih tersarung baju kerja . Bantal dan selimut yang sudah terlipat kemas di tepi sofa dipandang .

" Mark !ㅡ "

" Baru nak bangun ? "

Mijing tersentak , kepalanya ditoleh ke arah pintu pejabat . Wonwoo berpeluk tubuh , bersandar pada dinding memandangnya .

Lelaki itu perlahan berjalan menuju ke arahnya , sebelah tangan diangkat cuba mendaratkan telapak tangan ke belakang kepala Mijung .

Fakta Bidadara karya Rayyan Byun muka surat 102 ;

Cara untuk mereka membaca fikiran manusia adalah dengan melekapkan telapak tangan di belakang kepala individu dengan niat hendak membaca fikiran mereka .

Teringat akan hal itu , Mijung lantas menepis tangan Jeon Wonwoo jauh darinya .

" Apa kau buat dekat sini ? Takkan mabuk sampai ke pejabat aku ? " Sindir Mijung sebelum dia menjarakkan dirinya jauh beberapa depa daripada Wonwoo .

" Meeting , " Wonwoo merengus sebelum dia berpaling . Melihat keadaan pejabat Mijung yang kemas dan rapi .

" Apa kau buat ? Masih bersama si bidadara ? Memang nak temankan aku di dunia seksaan ke hah !? " Mijung menekup telinganya saat suara laungan yang kuat itu menyapa deria pendengarannya .

Bogum .

Syaitan ini akan sentiasa memberinya amaran jika dia teringat mahupun rapat sedikit dengan Jeon Wonwoo .

Mengugut akan mengheret dan menyeksanya di dunia mereka .

" K-keluar .. " Wonwoo menoleh , menjongket sebelah keningnya .

" Apa ? "

" KELUAR ! Aku taknak tengok muka kau ! Keluar !! "

Annoying Neighbour p1+p2 | JWW [ C ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat